تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت دوربین عکاسی مقرون‌ به‌ صرفه شرکت Nikon مشخص شد

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت ژاپنی نیکون اکنون 101 سال است که در صنعت ساخت دوربین‌های عکاسی فعالیت می‌کند، در طی این سال‌ها نیکون فراز و فرود‌های زیادی را تجربه کرده اما همواره با ارائه محصولات با کیفیت جزو برترین‌های بازار بوده است. همچنین این شرکت با فناوری همگام بوده و محصولات خود را طبق نیاز بازار تولید کرده است. حالا که دوربین‌های mirrorless یا بدون آینه چند وقتی است نظر عکاسان را به خود جلب کرده، شرکت نیکون تولید این نوع دوربین‌ها را شروع و مدل‌های Z7 و Z6 را روانه بازار کرده است.

اولین دوربین بدون آینه شرکت Nikon یعنی Z7 در سپتامبر امسال با قیمت 3,999 دلار عرضه شد اما اگر شما منتظر مدل مقرون به صرفه Z6 بودید، مزد صبر خود را گرفته‌اید. عرضه این دوربین از روز گذشته آغاز شده و قیمت این دوربین بدون لنز از 1,999 دلار شروع می‌شود، همچنین گفتنی است؛ قیمت این دوربین با لنز 24-70mm f/2 از 2,599 دلار آغاز خواهد شد.

مشخصات فنی

اما بیایید نگاهی به مشخصات دوربین بدون آینه Z6  داشته باشیم. دوربین‌های بدون آینه نسبت به مدل‌های SLR و DSLR (آینه‌دار) کوچک‌تر هستند و این مورد برای Z6 هم صادق است. صفحه نمایش لمسی و قابل حرکت 3.2 اینچی، استفاده از موتور پردازش تصویر EXPEED 6 و فیلم برداری 4k UHD از دیگر مشخصات این دوربین است. همانطور که گفته شد مدل Z6 مدلی مقرون به صرفه‌تر از Z7 است و این دو مشخصات فنی متفاوتی هم دارند. برای مثال دوربین Z7 شامل سنسور 45.7 مگاپیکسلی و فوکوس پوینت 493 و ISO 25600-24 است اما Z6 سنسور 24.5 مگاپیکسلی دارد و فوکوس پوینت آن در حد 273 و ISO 51200-100 است. این دوربین عکاسی همچنین دارای بلوتوث و وای‌فای نیز خواهد بود.

نیکون Z6 با چنین قیمتی، مقابل دوربین بدون آینه سونی A7 lll قرار می‌گیرد که با قیمت 2000 دلار مدت‌هاست به انتخاب اول علاقه‌مندان به این مدل دوربین تبدیل شده است؛ و با توجه به قیمت مناسب آن، پتانسیل تبدیل شدن به محصولی پرفروش را دارد.

بیشتر بخوانید: گوشی گیمینگ Black Shark شیائومی در تاریخ 25 آبان عرضه می‌شود +تصویر 

انتهای پیام/

قیمت دوربین عکاسی مقرون‌ به‌ صرفه شرکت Nikon چقدر است؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت دوربین عکاسی مقرون‌ به‌ صرفه شرکت Nikon مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..