تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرار رو به جلوی آذری جهرمی در موضوع شبکه ملی اطلاعات

جهرمیبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، فضای مجازی و مسائل مربوط به آن است؛ تا جایی که ایشان در گذشته گفته‌اند که اگر رهبری نظام را بر عهده نداشتند مسئولیت اداره‌ی فضای مجازی کشور را بر عهده می‌گرفتند.

تشکیل شورای‌ عالی فضای مجازی توسط ایشان در اسفندماه سال۹۰ و دستور ایشان به این شورا مبنی بر ایجاد مرکز ملی فضای مجازی نشان از دغدغه‌مندی رهبری در این حوزه و انتظار ایشان از تمامی مسئولان ذی‌ربط فضای مجازی در کشور برای تحولی اساسی و بنیادین در شیوه‌ی اداره و مواجهه با تهدیدات و خطرات این فضا است.

یکی از موضوعاتی که چندین‌بار در سالیان اخیر از سوی معظم‌له به متصدیان امور فضای مجازی کشور توصیه اکید شده، ایجاد و تسریع توسعه شبکه ملی اطلاعات است. مقوله‌ای که شاید تا الآن بیش از آنکه شاهد توسعه و پیشرفت همه‌جانبه‌ی باشیم، بیشتر تحت تاثیر فضاسازی‌های رسانه‌ای و پاس‌کاری بین مسئولان مربوطه قرار گرفت و در این بین موضوعی که مورد اجحاف و بی‌مهری قرار گرفت، توسعه شبکه ملی اطلاعات بود.

صحبت‌ها و ارائه گزارش‌های وزیر جوان ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص شبکه ملی اطلاعات نیز بیش از آنکه برای مردم و مسئولان ذی‌ربط قانع‌کننده باشد، بوی سیاسی‌کاری و شاید حتی شانه‌ خالی کردن از زیر این مسئله‌ی مورد تأکید رهبری می‌دهد. شاهد مثال این نکته را نیز می‌توان در پست اخیر وی در صفحه اینستاگرامش دید؛ به نوعی که گویی صداوسیما سکاندار اصلی و متصدی فضای مجازی و ارتباطات کشور است و وزارت ارتباطات در نقش منتقد به آن ورود پیدا کرده است. آذری جهرمی در این پست به جای آنکه پاسخگوی عملکرد خود در موضوع شبکه ملی اطلاعات باشد، رسانه ملی را در این زمینه مورد نقد قرار می‌دهد و طوری وانمود می‌کند که گویی صداوسیما عامل عدم پیشرفت شبکه ملی اطلاعات است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرام خود با انتشار ویدئویی از گلایه‌ی یکی از جوانان فعال در حوزه تلویزیون اینترنتی، نوشت:

«مروری بر واقعیت‌های گلایه جوانان و آنچه صداوسیما در خصوص موانع شبکه ملی اطلاعات به آن نمی‌پردازد. هم‌چنان بر توسعه شبکه ملی و رفع موانع آن مصممیم.»

جهرمی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرار رو به جلوی آذری جهرمی در موضوع شبکه ملی اطلاعات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..