تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین مدل خودروی تسلاموتورز چه زمانی روانه بازار‌های جهانی می‌شود؟+ تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، ایلان ماسک، مدیرعامل گروه خودروسازی تسلاموتورز که نسل جدید خودرو‌های برقی را تولیدکرده درجدیدترین پیام خود در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده است خودرو‌های جدید مدل ۳S تا ۳۱ دسامبر سال جاری به متقاضیان تحویل داده  می‌شود.


ماسک درنظر دارند از مزایای مالیات برای فروش خودرو‌های خود استفاده کند، خودروساز برقی تا پایان سال جاری برای دادن اعتبارمالیاتی ۷۵۰۰ دلاری به مشتریان خود زمان دارد. خودرو‌های جدید گروه خودروسازی تسلا موتورز به نام ۳S با قیمت ۴۵ هزار دلار به فروش می‌رسند.


پس از این زمان به تدریج هر 6 ماه یک بار از اعتبارمالیاتی کاسته می‌شود تا رقم آن به صفر برسد. خودروی جدید تسلا موتوری با باتری برقی از نوع سِدان است.

خودرو نوعی نمایشگر رایانه‌ای درمرکز ماشین دارد که جزئیات مربوط به خودرو و مسیر حرکت را به راننده نشان می‌دهد.

توان حرکت به میزان 133 کیلومتر با یک بار شارژ موتور برقی آن ازجمله ویژگی‌های خودرو است، همچنین سرعت  این خودرو درعرض کمتر از 6 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر برساعت می‌رسد.

اولین مدل از خودروهای 35 هزاردلار برقی شرکت تسلا موتورز در ماه ژوئن سال 2017 روانه بازارهای جهانی شد.


کنترل خودرو با استفاده از صفحه نمایشگر لمسی انجام شده و برروی فرمان آن دکمه اسکرول وجود دارد.

شرکت خودروسازی تسلا درنظر دارد با فروش تعداد بیشتراز این خودرو‌ها سهم خود دربازار‌های جهانی را افزایش دهد.

منبع: Dailymail

انتهای پیام/

معرفی خودرو  ۳S شرکت خودروسازی تسلا 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین مدل خودروی تسلاموتورز چه زمانی روانه بازار‌های جهانی می‌شود؟+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..