تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احضار مدیرکل راه و شهرسازی گلستان به دادسرا/ آزادی رانندگان حادثه فوت معاونان وزیر کار با تعیین کفیل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ،حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی دادستان دادسرا و انقلاب عمومی گرگان ضمن تکذیب بازداشت مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: آن ها نیز همانند دو راننده دو طرف حادثه به دلیل تقصیر در وقوع این سانحه رانندگی احضار شده و تحقیقات انجام شد.

احضار مدیرکل راه و شهرسازی گلستان به دادسرا/ آزادی رانندگان حادثه فوت مسوولان با تعیین کفیل

حسینی بازپرسی شعبه ششم و بررسی پرونده در خصوص راننده تریلی که در بازداشت بود، گفت: به دلیل آنکه سانحه رانندگی منجر به فوت بوده راننده تریلی و تویوتا لندکروز هر دو در ابتدا بازداشت شدند.

دادستان گرگان ادامه داد: راننده تریلی به دلیل آنکه نتوانست کفیل مشخص کند، روز وقوع حادثه و روز گذشته بازداشت بود و امروز با تعیین کفیل آزاد شد.

حسینی در خصوص راننده تویوتا لندکروز گفت:: وی نیز روز گذشته کفیل را مشخص کرده و آزاد شد.

وی ادامه داد: تصادفات منجر به فوت در تمام پرونده‌های مشابه راننده حداقل یک شب در بازداشت خواهد بود و بعد با نظر قاضی پرونده و تعیین کفیل تا زمان رسیدگی قرار بازداشت لغو خواهد شد.

پلیس در این سانحه بی‌احتیاطی راننده سواری تویوتا لندکروز (خودروی حامل مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی) به علت عدم رعایت حق تقدم عبور هنگام دور زدن، عدم توجه کافی به جلو از جانب راننده تریلی و قصور مسوولان راه برای احداث دوربرگردان ایمن یا تقاطع غیر همسطح بوده را سه عامل وقوع این سانحه تشخیص داد و برای هر سه، سهم مساوی در وقوع حادثه را در نظر گرفته است.


انتهای پیام /ی

تصادف منجر مرگ در گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احضار مدیرکل راه و شهرسازی گلستان به دادسرا/ آزادی رانندگان حادثه فوت معاونان وزیر کار با تعیین کفیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..