تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرکل آموزش و پروش استان اهداف سند چشم انداز را محقق سازد

ساعت: 16:34 منتشر شده در مورخ: 1397/08/26 شناسه خبر: 1429060

استاندار قزوین گفت: آقای رحمانی باید با استفاده از توانمندی‌های موجود در آموزش و پرورش استان به تحقق سندچشم‌انداز در استان توجه داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

عبدالمحمد زاهدی در این مراسم اظهار کرد: آموزش و پرورش استان قزوین رتبه‌های خوبی را در سطح کشور کسب کرده است.

وی افزود: آقای سالار قاسمی یکی از مدیران موفق وزارت آموزش و پرورش است و انتصاب آقای رحمانی که دارای سوابق بسیاری در آموزش و پرورش دارند می‌تواند در دست یابی آموزش و پرورش استان به توفیقات روز افزون کمک کند.

استاندار قزوین تصریح کرد: آموزش و پرورش زیربنایی‌ترین نهاد در کشور است زیرا اساس کار آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی بوده و
شخصیت همه انسان‌ها در این نهاد شکل می‌گیرد.

زاهدی بیان کرد: باتوجه به تحولات جهانی و ضرورت‌هایی که وجود دارد، ایجاب می کند در حوزه آموزش و پرورش به روز باشیم تا بتوانیم از همه ظرفیت‌های سرمایه‌های انسانی کشور استفاده کنیم و در این مسیر تحولاتی در آموزش و پرورش داشتیم.

این مسئول گفت: تحول امری ضروری است زیرا جهان ایستا نیست و باید این مجموعه خود را به فناوری روز و شیوه‌های جدید برای تربیت نیروی انسانی توانمند ایجاد کند.

وی ابراز کرد: در سند چشم انداز تحول آموزش و پرورش اهداف و استراتژی رسیدن به آن مشخص شده است که جای خوشحالی دارد.

استاندار قزوین اضافه کرد: وظیفه آقای رحمانی تحقق اهداف این سند در حیطه فعالیت خود است که باید با استفاده از توانمندی‌های موجود در آموزش و پرورش استان به تحقق این سند در استان توجه داشته باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرکل آموزش و پروش استان اهداف سند چشم انداز را محقق سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..