تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام تیم‌های پزشکی به مناط

ساعت: 16:57 منتشر شده در مورخ: 1397/08/26 شناسه خبر: 1429078

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به برنامه‌های بسیج سازندگی در هفته بسیج گفت: همزمان با هفته بسیح تیم‌های پزشکی به منظور ارائه خدمات به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد امندی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به همزمان با هفته بسیج پروژه‌های آبرسانی  روستایی به بهره برداری می رسند اظهار کرد: در این هفته دو پروژه بزرگ اقتصاد مقاومتی نیز به بهره برداری می رسد.

وی برگزاری همایش "شکوه هجرت" با هدف تجلیل از جهادگران بسیجی در زنجان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در زنجان است بیان کرد: در این همایش از جهادگرانی که در شش ماه نخست سال جاری در مناطق محروم استان زنجان فعالیت داشتند تجلیل به عمل می‌آید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان بیان کرد: یکی از محورهای اصلی برگزاری این همایش ارج نهادن به خدمات خادمین اردوهای جهادی است که برای ما بسیار حائز اهمیت است و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم از این فرصت جلوه‌های شاخص بسیجی را به همگان معرفی کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی خاطر نشان کرد: هفته بسیج فرصتی مغتنم برای معرفی اقدامات بسیج‌وار این قشر مردمی است که در گرامیداشت هفته بسیج در سطح استان اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شده و سعی می کنیم بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

امندی با اشاره به افتتاح پروژه های محرومیت زایی در هفته بسیج بیان کرد: 5 پروژه در زنجان دو خدابنده دو خرمدره در هفته بسیج به بهره برداری می رسد.

وی اعرام تیم های پرشکی برای خدمات رسانی در مناطق محروم استان از جمله برنامه‌های بسیج سازندگی در هفته بسیج عنوان کرد و گفت: تیم‌های دامپزشکی و شبکه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی به مناطق محروم استان جهت ارائه خدمات اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان خاطر نشان کرد: این تیم‌ها در مناطق محروم شهرستانهای خدابنده و ماهنشان نیز خدمات رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام تیم‌های پزشکی به مناط»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..