تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقوع زلزله در دانشگاه پیام نور تبریز!/ مسئولان با بلندگو دانشجویان را به کلاس درس بازگرداندند

ساعت: 17:17 منتشر شده در مورخ: 1397/08/26 شناسه خبر: 1429074

ظهر امروز دانشجویان دانشگاه پیام نور تبریز با مشاهده لرزش ساختمان و وقوع صدای شبیه به زلزله پا به فرار گذاشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، به‌دنبال انتقادات آناج از عدم آسفالت‌ریزی خیابان‌های اطراف دانشگاه پیام‌نور تبریز و رهاسازی این پروژه‌ها به صورت نیمه‌کاره، نیروهای شهرداری با حضور در این منطقه روند آسفالت‌ریزی را از سر گرفته‌اند.

در این میان کارکرد ماشین‌آلات شهرداری تبریز در همسایگی دانشگاه پیام‌نور تبریز موجب لرزش ساختمان این مرکز علمی شده است و دانشجویان و اساتید با این تصور که به علت وقوع زلزله ساختمان می‌لرزد، از کلاس‌ها فرار کرده‌اند.

بنابر گزارشات واصله مسئولان دانشگاه با اعلام جزئیات از بلندگوی دانشگاه، دانشجویان و اساتید را به کلاس‌ها بازگردانده‌اند تا هنگام لرزش ساختمان مضطرب نشوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقوع زلزله در دانشگاه پیام نور تبریز!/ مسئولان با بلندگو دانشجویان را به کلاس درس بازگرداندند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..