تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




CFT بعد از بررسی ایرادات دوباره به رأی گذاشته می‌شود/ ظریف باید مستند و شفاف حرف بزند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، معصومه آقاپور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج در واکنش به ایراد شورای نگهبان به متن ترجمه شده‌ی CFT، اظهار داشت: متن کامل ترجمه شده به کمیسیون امنیت ملی ارائه شده و بعد از بررسی ایرادات به صحن علنی خواهد رفت تا دوباره رأی‌گیری شود.

نماینده مردم شبستر در پاسخ به این سوال که آیا سخنان ظریف در مورد پولشویی صحت دارد یا خیر، مدعی شد: بنده از آقای ظریف حمایت می‌کنم اما باید کلیه‌ی مسئولین شفاف عمل کنند و سخنان‌شان را صریحاً اعلام نمایند.

وی تاکید کرد: نباید امید را در کشور کمرنگ کرد، ظریف باید با مستندات سخن بگوید تا همه‌ی مردم بدانند اصل قضیه چیست؛ طرح موارد ناقص قضاوت‌های سطحی را به دنبال دارد اما اگر موضوعات کامل و همراه با مستندات مطرح شود قاعدتا قضاوت‌های سطحی از بین خواهد رفت.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس دهم خواستار نقد همراه با ارائه‌ی راهکار شد و توضیح داد: ادعاهای بدون مستند منجر به اعتراضات عمومی می‌شود و چنانچه این کشتی سوراخ شود، همه‌مان غرق خواهیم شد.

وی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به نقد مسئولان با دیدگاه‌های سیاسی، متذکر شد: سرانجام تخریب‌ها و انتقام‌جویی مسئولان نسبت به یکدیگر مردم را قربانی می‌کند و در واقع نوعی خودزنی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «CFT بعد از بررسی ایرادات دوباره به رأی گذاشته می‌شود/ ظریف باید مستند و شفاف حرف بزند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..