تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتظارات مردم از استاندار جدید آذربایجان‌شرقی چیست؟

ساعت: 16:26 منتشر شده در مورخ: 1397/08/26 شناسه خبر: 1428964

با خداحافظی مجید خدابخش از استانداری آذربایجان شرقی، مردم بخوبی عملکرد او را با سایر استانداران مقایسه کرده و مطالبات جدی از مسئول آینده خواهند داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مجید خدابخش استاندار سابق آذربایجان‌شرقی، پس از 14 ماه حضور در کسوت استانداری، ظهر دیروز و در بین‌الصلاتین نماز جمعه از مردم تبریز خداحافظی کرد و این مسئولیت را تحویل دولت داد.

هرچند در آخر کار بازهم معلوم نشد این رفتن به دلیل قانون جدید بازنشستگی بود یا چیز دیگری اما می‌شود به این موضوع رسید که از امروز استانداری آذربایجان‌شرقی بدون متولی خاصی اداره خواهد شد.

استان آذربایجان‌شرقی در مدت حضور خدابخش، فراز و فرودهای زیادی را به خود دید. در کنار تعطیلی روزافزون کارخانجات کوچک و بزرگ استان و بیکاری هزار نفر از مردم در شهرهای بزرگی همچون تبریز، میانه، اهر، مراغه، مرند و همچنین سرانجام نامعلوم برخی از پروژه‌های بزرگ عمرانی استان، حضور فعال مجید خدابخش در قسمت‌های مختلف، پیگیری‌های مستمر او برای به سرانجام رسیدن موضوعات تحت مدیریتش و چهره گشاده در برخورد‌های مردمی، او را از استاندار قبلی آذربایجان‌شرقی متمایز کرده بود.

یکی دیگر از مولفه‌های خوب و مثبت استاندار سابق آذربایجان‌شرقی را می‌توان در نحوه ارتباط او با طیف‌های مختلف فکری، اجتماعی و سیاسی استان بررسی کرد به طوری که در مدت یک‌سال و دو ماه اخیر، روند حرکت استانداری از ایجاد برخی حواشی تند و مخرب برای استان به محیطی آرام و با پشتوانه فکری و حمایتی اقشار مختلف تبدیل شده بود که این موضوع خود موجب همدلی، اتحاد و قدرت مطلوب در پیشبرد امور می‌شد.

دیگر خصوصیت خوب خدابخش، حضور فعال در تمامی شهرستان‌ها و شهرهای استان و آشنایی و اطلاع نزدیک از تمام مشکلات اهالی مناطق مختلف استان بود به طوری که بارها با اشاره به آفات مدیریت، از نشستن پشت میز و مشغول شدن با کاغذ و جلسات گله می‌کرد و حضور مسئول ارشد در قسمت‌های مختلف را عامل حرکت و اصلاح امور می‌دانست.

هرچند چهره آرامِ اردبیلی استانداری آذربایجان‌شرقی با خداحافظی دیروزش از جمع مردم استان رفت اما نقاط قوت و ضعف مدیریت او سنجش عیار و محک خوبی برای مسئول جدید استان خواهد بود چرا که مردم خود به خوبی میان او و استاندار قبلی قضاوت می‌کردند، همانطوری که میان استاندار دولت قبل و استاندار اسبق دولت تدبیر و امید تفاوت بسیار آشکار بود.

در این موضوع نیز تردیدی نیست که هرفردی در آینده، فرمان هدایت استان را به دست بگیرد می‌بایست با بررسی دقیق نحوه فعالیت و مدیریت استانداران سابق آذربایجان‌شرقی نقاط قوت آنان را تقویت و نقاط ضعف و منفی‌شان را اصلاح نماید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتظارات مردم از استاندار جدید آذربایجان‌شرقی چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..