تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری همایش گرامیداشت سالروز آزاد سازی سوسنگرد در اردبیل

ساعت: 19:23 منتشر شده در مورخ: 1397/08/26 شناسه خبر: 1429092

گرامیداشت شکست حصر سوسنگرد با حضور خانواده های شهدای والامقام، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان، دستگاه های اجرایی، سپاه و بسیج، ارتش و نیروی انتظامی امروز در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سبلان‌ما، جلیل بابازاده قانع ظهر امروز در همایش گرامیداشت شکست حصر سوسنگرد در سالن ولایت اردبیل، با گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد، آغاز هفته امامت و ولایت، هفته وحدت و بسیج اظهارداشت: سال 57 بود که با اعلان رسانه ها جنگ آغاز شد و تا 27 تیرماه سال 68 ادامه داشت تا اینکه با صدور قطعنامه ای جنگ  تحمیلی هشت ساله به پایان رسید اما این پایان جنگ نبود بلکه عملیات های فروغ جاویدان، عملیات مرصاد، انجام شد و باز یک پیروزی بزرگی برای کشور به دست آمد.

وی با اشاره به اینکه شهدای والامقام زیادی را در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردیم که از جمله این شهدا شهید سر افراز شهید خراسانی شهید بروجردی بود، افزود: رژیم بعث در هنگام وقوع جنگ تحمیلی، پنجمین نیروی زمینی قدرتمند دنیا را در اختیار داشت و از طراحان قوی و عناصر مختلف برای آغاز یک جنگ و تهاجم گسترده برخوردار بود که شکست حصر سوسنگرد از موفق‌ترین و اثر گذارترین عملیات ها دفاع مقدس به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: در آزادسازی سوسنگرد مولفه‌های مهم و شاخصی از جمله اندیشه وتدابیر حضرت امام(ره) و حضورنظارت مقام معظم رهبری، ولایت پذیری رزمندگان، وحدت نیروهای مسلح ارتش، سپاه، بسیج و ستاد جنگ‌های نامنظم شهیدچمران و ایستادگی مردم و جوانان این شهر در برابر دشمنان بعثی که موفق به شکست یک لشکر زرهی با سه تیپ، یک گردان نیروی مخصوص، یک گردان پیاده و دو گردان کماندو دشمن شدند، نقش داشتند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به نقش راهبردی مقام معظم رهبری در این عملیات، افزود: از ویژگی‌های بارز رهبری در دوران دفاع مقدس علاقمند به حضور و مشاهده نزدیک صحنه نبرد بود که باعث تقویت روحیه رزمندگان بود. رزمندگانی که توانستند با دستان خالی در برابر دشمنان افتخاری بزرگ را رقم زنند که این می‌تواند الگوی شایسته برای نسل جوان و مدیران در ایستادگی در مقابل تحریم‌های ظالمانه دشمنان باشد.

شکست حصر سوسنگرد، نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس  است

در این همایش مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: شکست حصر سوسنگرد، نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس و ادامه پیروزی‌ها در سایر جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود.

واحد با اشاره به اینکه تحقق پیش بینی امام مبنی بر نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه و جهان محصول تلاش، مجاهدت، فکر، خلاقیت و ایثار جوانان این مرز و بوم است، تصریح کرد: امروز سربلندی ملت عزیز ایران اسلامی در این نقطه از تاریخ، که چشم‌های زیادی متوجه ایران است، مدیون آرمان‌هایی است که امام ترسیم کردند.

وی گفت: در دورانی که کشور ما درگیر غرب، شرق و مرتجعین منطقه‌ای و حتی خائنین و دنباله‌های داخلی استکبار بود، عده‌ای فکر می‌کردند برای بیرون رفتن از این بحران باید به یکی از قدرت‌های شرق و غرب متوسل شد.

 

به گزارش سبلان ما خاطره گویی دو رزمنده از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس عملیات شکست حصر سوسنگرد، اجرای موزیک توسط گروه موزیک تیپ 40 پیاده متحرک هجومی ارتش اردبیل و گروه سرود از دیگر بخش های گرامیداشت سالروز آزاد سازی سوسنگرد در سالن ولایت اردبیل بود.

گرامیداشت شکست حصر سوسنگرد با حضور خانواده های شهدای والامقام، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان، دستگاه های اجرایی، سپاه و بسیج، ارتش و نیروی انتظامی صبح امروز در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد.
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری همایش گرامیداشت سالروز آزاد سازی سوسنگرد در اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..