تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جمعه اردبیل با گلبالیست‌های اردبیلی پاراآسیایی جاکارتا دیدار کرد

ساعت: 17:59 منتشر شده در مورخ: 1397/08/26 شناسه خبر: 1429165

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با قهرمانان بازی های پاراآسیایی جاکارتا در رشته گلبال دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سبلان‌ما، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل آیت‌الله سیدحسن عاملی با قهرمانان بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در رشته گلبال دیدار کرد.

در این دیدار امام جمعه اردبیل موفقیت نمایندگان اردبیلی را افتخار بزرگ برای جامعه ورزشی استان دانست و کسب این موفقیت بزرگ را به این قهرمانان تبریک گفت و آرزوی موفقیت در دیدارهای آینده را از خداوند منان خواستار شد.

امام جمعه اردبیل توسعه و پیشرفت در عرصه‌های ورزشی استان را عامل اصلی هموار کردن مسیر سعادت در جامعه برشمرد و بیان کرد: باید در این زمینه مردم و مسئولان همگام با همدیگر تلاش کنند تا ورزش استان به سطح قابل قبول برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این مراسم اظهار کرد: درخشش سه گلبالیست اردبیلی برای ما یک افتخار بزرگ است و حسن جعفری، مصطفی شهبازی و محمد پرنیا در این دوره از مسابقات توانستند نام و آوازه اردبیل را به دنیا معرفی کنند که امید می‌رود با تلاش و اراده بیشتر رسیدن به موفقیت در تمامی عرصه‌های ورزشی به همین منوال ادامه یابد.

بهرام آقاخانی افزود: اردبیل مهد پرورش قهرمانان در رشته‌های مختلف ورزشی است که به همین دلیل هم‌اکنون نیز پرورش قهرمانان از این مرز و بوم دور از دسترس نیست و تلاش و جدیت ما بر این است که بتوانیم افتخارآفرینی‌های ورزشکاران استان اردبیل را بیش از پیش شاهد باشیم و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی از میزبانی اردبیل از 4 بازی آسیایی و بین‌المللی خبر داد و اظهار کرد: در طول آذر ماه شاهد میزبانی اردبیل از چهار رویداد ورزشی مهم خواهیم بود که در راستای برگزاری این مسابقات برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است که به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جمعه اردبیل با گلبالیست‌های اردبیلی پاراآسیایی جاکارتا دیدار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..