تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مواد اولیه کارخانه آرتاویل تایر اردبیل بزودی تامین می‌شود

ساعت: 16:30 منتشر شده در مورخ: 1397/08/26 شناسه خبر: 1429026

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با دستورات ویژه مشکل کمبود مواد اولیه کارخانه آرتاویل تایر بزودی حل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حامد عاملی درگفتگو با خبرنگار سبلان‌ما، درباره خبر تعطیلی کارخانه آرتاویل تایر اردبیل گفت: علت این تعطیلی نبود مواد اولیه است که این مشکل با رایزنی های صورت گرفته با وزارت صنعت، معدن و تجارت بزودی رفع می شود.

وی با بیان اینکه مشکل مواد اولیه کارخانه آرتاویل تایر  پیش تر از طریق مواد اولیه امانی حل شده بود، گفت: با توجه به شرایط کنونی اقتصادی، طبیعی است که برخی کارخانه ها با مشکل کمبود مواد اولیه مواجه شوند و البته این مشکل هم حل شدنی است و نباید این موضوع را بزرگنمایی کرد.

 مدیرکل سازمان صنعت ، معدن و تجارت  استان اردبیل از نامه‌نگاری‌ها برای رفع مشکل مواد اولیه کارخانه آرتاویل تایر با وزیر صمت خبر داد و گفت: با دستورات  ویژه مشکل تامین مواد اولیه این کارخانه بزودی حل خواهد شد.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مواد اولیه کارخانه آرتاویل تایر اردبیل بزودی تامین می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..