تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روستای سنتی صربستان که برای فیلم برداری طراحی شد

ساعت 24-دویست کیلومتری جنوب غربی پایتخت صربستان ، در بلگراد در کوه موراکا گورا فقط د رچند کیلومتری مرز بوسنی هرزگوین شهر کوهستانی کوچک پر هایهو به نام "Drvengrad" به معنی شهر چوبی قرار دارد چرا که کل شهر ازچوب های درختان بسیار زیاد کاج منطقه فراهم شده است . حتی خیابان ها و میدان ها با توجه به .چوب های ساخته شده نام گذاری شده است

شهر دروینگراد دارای کلیسا  ، کتابخانه ، چند رستوران و مغاره است . اما شهر واقعی نیست . د رسال 2004 یک فیلم ساز به نام  کوستریتیکا این شهر را برای تهیه فیلم زندگی یک معجزه ساخته است .

این فیلم ساز می گوید من د رجنگ شهرخود را از دست دادم به همین دلیل آرزوی ساختن روستایی برای خود داشتم در آنجا برای افرادی که می خواهند یاد بگیرند چگونه سینما ، کنسرت ، سفال سازی ، نقاشی  برگزار کنند سمیناری برگزار می کنم البته ساکنین هم کار خواهند کرد. در این محل  پارکی به عنوان جاذبه توریستی   ایجاد شده است . بازدید کنندگان می توانند فیلم های سینمایی را در زیر زمین ساختمان استنلی کوبریک مشاهده کنند . این ساختمان دارای سالن ورزشی ، استخر ، سونا و اتاق های خصوصی است که این فیلم ساز و خانواده اش در آن زندگی می کنند.

خیابان های Drvengrad  به نام افراد مشهور مانند نیکولاتسلا، ارنستو ، انقلابی کوبا، دیگو مارادونا فوتبالیست آرژانتین ، بازیگر صربی ، و مدیران مشهور فیلم ، نام گذاری شده است .

در این شهر در طول جشنواره بین اللملی فیلم و موسیقی  ، فیلمسازان ودانشجویان جوان می توانند با بازیگران و کارگردانان معروف دیدار کنند فیلم ها از سراسرجهان در طول جشنواره نمایش داده می شود .

فستیوال بر روی فیلم های مستقل و خلاق بدون بودجه های زیاد مربوط به فیلم های هالیودی تاکید دارد  این فستیوال میزبان فرش قرمز نیست اما در طول سال ها بسیاری از مشهورترین  سازندگان فیلم های هالیودی و بین اللملی از  جمله   پجانی دپ، گانهار سای برنال و عباس کیا رستمی از این محل   دیدن کرده اند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روستای سنتی صربستان که برای فیلم برداری طراحی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..