تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فنلاند سفیر روسیه را احضار کرد

به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزارت خارجه فنلاند دلیل این امر اعتراض فنلاند به اقدام ادعائی روسیه در زمینه ایجاد اختلال در سیگنال‌های سامانه موقعیت‌یاب جهانی (جی‌پی‌اس) در جریان رزمایش اخیر ناتو بوده است.

وزارت خارجه فنلاند در این خصوص اعلام کرد که سفیر روسیه قرار است دوشنبه هفته جاری برای ارائه توضیحاتی در این باره به نهاد مذکور برود.

این در حالیست که روسیه پیشتر ادعای فنلاند مبنی بر ایجاد اختلال در سیگنال‌های سامانه موقعیت‌یاب جهانی (جی‌پی‌اس) را رد کرده بود.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین نیز دوشنبه پیش در یک کنفرانس خبری ضمن رد ادعای فنلاند گفت: روسیه دائما به جرائم مختلفی متهم می‌شود که بی اساس هستند.

این در حالیست که بزرگترین رزمایش ناتو از زمان جنگ سرد بیست و پنجم اکتبر در نروژ آغاز شد.

49311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فنلاند سفیر روسیه را احضار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..