تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی گیمینگ Black Shark شیائومی در تاریخ 25 آبان عرضه می‌شود +تصویر

گوشی گیمینگ Black Shark شیائومی در تاریخ 25 آبان عرضه می‌شود +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت Xiaomi یکی از شرکت‌های فعال در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ، برنامه‌های گوشی و سایر وسایل الکترونیکی مرتبط است. این شرکت چینی از سال 2014 عنوان بزرگترین سازنده گوشی‌های هوشمند در داخل کشور چین را دارد و یکی از رقبای سرسخت تولید کننده گوشی‌های هوشمند در میان شرکت‌های آسیای جنوب شرقی مانند Samsung Electronics ، LG ، Huawei به شمار می‌آید.

با‌ اینکه رونمایی اصلی گوشی هوشمند گیمینگ Shark Black شرکت Xiaomi در ماه آوریل انجام شده‌ بود اما خبرها حاکی از آن است که این محصول هم‌اکنون برای عرضه جهانی آماده است. این گوشی تا 16 نوامبر در اکثر فروشگاه‌های تایید شده شرکت Xiaomi موجود در مراکز بیش از 28 کشور در اتحادیه اروپا قابل خرید خواهد ‌بود.

در ادامه فهرست کشورهایی که گوشی گیمینگ شرکت شیائومی را به طور مستقیم دریافت می‌کنند را مشاهده می‌کنید: اتریش، بلژیک، بلغارستان، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایرلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، لهستان، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسلوانی، اسپانیا، سوئد، و انگلیس. به گفته مسئولان شیائومی در حال حاضر سفارش آنلاین تنها راه دریافت گوشی گیمینگ Black Shark است و این گوشی تا 25 آبان ماه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، گوشی هوشمند گیمینگ Black Shark شرکت Xiaomi با یک صفحه نمایش 5.99 اینچی با دقت 1080 در 2160 و پردازنده Snapdragon سری 845 ساخت Qualcomm با 6 یا 8 گیگابایت حافظه RAM و حافظه داخلی 64 تا 128 گیگا‌بایت ( بسته به سفارش خریدار ) و دوربین اصلی دوگانه با یک لنز 12 MP به همراه لنز دوم 20 MP و دوربین سلفی با لنز 20 MP و باتری 4000 mAh غیر قابل تعویض ؛ عرضه می‌شود.

این گوشی هوشمند با سیستم عامل Android 8.0 Oreo با قابلیت بروز‌رسانی به اندروید 9 و رابط کاربری جدید و جذابی عرضه می‌شود. به همراه گوشی گیمینگ شیائومی یک پد مخصوص بازی جداشدنی در جعبه موجود است و سیستم خنک کننده مایع به کار رفته در گوشی قابلیت کاهش دما تا 8 درجه سانتی‌گراد را دارد.

لازم به ذکر است که برای بازارهای اروپایی تاکنون هیچ قیمتی اعلام نشده است ولی از آن جایی که فقط یک هفته تا زمان عرضه عمومی فرصت باقی است به زودی قیمت این گوشی اعلام خواهد شد. در ادامه تصویر گوشی گیمینگ شرکت شیائومی را مشاهده می‌کنید:

گوشی گیمینگ Black Shark شیائومی در تاریخ 25 آبان عرضه می‌شود +تصویر

بیشتر بخوانید: فیس‌بوک، اینستاگرام و اسنپ‌چت عامل اصلی افسردگی هستند 

انتهای پیام/

گوشی گیمینگ Black Shark شیائومی را ببینید +تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی گیمینگ Black Shark شیائومی در تاریخ 25 آبان عرضه می‌شود +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..