تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهم ترین نکاتی که قبل از خرید ساعت مچی باید بدانید

مهم ترین نکاتی که قبل از خرید ساعت مچی باید بدانید

همه ما در طول زندگی حتما یکبار ساعت مچی خریده ایم. ولی چرا خرید ساعت مچی انقدر سخت است و نمی شود به آسانی از آن رد شد؟ این روزها هدف از داشتن یک ساعت مچی، صرفا آگاه شدن از زمان نیست بلکه بیشتر جنبه تزیینی پیدا کرده و هدف اصلی از داشتن ساعت فراموش شده است.  ساعت ها می توانند نشان دهنده استایل و شخصیت افراد باشند.

پس یک ساعت مچی شیک و باکلاس، یکی از ضروری ترین وسایلی است که هر فرد شیک پوش باید داشته باشد. داشتن یک ساعت برند نه تنها باعث می شود شما یک جنس خوب و با کیفیت را برای سال های زیادی استفاده کنید بلکه به شما اعتماد به نفس بالایی هم می دهد.

در این مقاله سعی کردیم به نکاتی اشاره کنیم که برای انتخاب ساعت مچی باید در نظر گرفت. موارد زیادی هستند که باید در خرید یک ساعت خوب در نظر گرفت. اولین نکته ای که هنگام خرید ساعت باید مد نظر داشته باشید اندازه ساعت است. باید به این نکته توجه داشته باشید  که ساعتی که قصد خریدنش را دارید با سایز مچ دست شما متناسب باشد. البته هیچ استاندارد خاصی در این زمینه وجود ندارد.

اگر قرار است برای اولین بار از ساعت استفاده کنید، بهتراست ساعتی بخرید که نه خیلی تنگ و نه خیلی برای دستتان گشاد باشد. مورد دیگری که نباید در هنگام خرید ساعت فراموش کنید شکل و طرح ساعت است. این بیشتر به سلیقه شما مربوط می شود. ساعت ها به طور کلی یا گرد هستند یا مستطیل. جالب است بدانید طرح ساعت می تواند نشان دهنده ابعادی از شخصیت شما باشد.

مهم ترین نکاتی که قبل از خرید ساعت مچی باید بدانید

مثلا اگر ساعت مستطیل شکل استفاده می کنید، شما آدمی هستید که به نظم و انضباط اهمیت زیادی می دهید اما اگر از ساعتی استفاده می کنید که صفحه دایره ای دارد شما آدم منعطفی هستید و در برابر تغییر مقاومت نمی کنید.

رنگ ساعت هم فاکتور دیگری است که قطعا بر تصمیم شما برای خرید ساعت تاثیرگذار است. بند ساعت ها یا فلزی است یا چرمی. معمولا تطابق رنگ بند با صفحه ساعت بسیار مهم است. اگر قصد خرید یک ساعت رسمی دارید بهتر است ساعتی با طیف رنگی تیره و مخصوصا مشکی رنگ بخرید، اما اگر ساعتی می خواهید که بتوان در مهمانی ها از آن استفاده کنید بهتر است ساعت طلایی یا نقره ای بخرید. توجه به اندازه عرض ساعت هم مهم است. عرض بند ساعت باید یک دوم قطر آن باشد تا ظاهر ساعت مناسب به نظر برسد.

 

 جنس بند ساعت نیز یکی از نکاتی است که توجه به آن هنگام خرید حائز اهمیت است. بندهای فلزی به دلیل اینکه ضخیم تر و سنگین تر از بندهای چرمی و پارچه ای هستند، برای مچ های بزرگ تر مناسب تر خواهند بود. برای انتخاب یک ساعت مچی مناسب برای سایز مچ دست تان، جنس بند هم به اندازه ی پهنای آن مهم است.

چون بندهای فلزی سنگین تر و ضخیم تر از نوع چرمی یا پارچه ای هستند، به مچ های بزرگ تر بیشتر می آیند. اما این موضوع نیز وابسته به سلیقه ی شخصی است و به عنوان مثال امکان دارد افرادی با مچ های بزرگتر، بندهای فلزی باریک را ترجیح دهند.

مهم ترین نکاتی که قبل از خرید ساعت مچی باید بدانید

اندازه صفحه نمایش ساعت به این دلیل که توجه زیادی به خود جلب می کند برای بسیاری از افراد بسیار مهم است. سایزصفحه نمایش ساعت مچی زنانه ظریف تر و برای آقایان بزرگتر است. به طورکلی برای خرید ساعت مچی مردانه توجه داشته باشید که محدوده ی قطر صفحه از ۳۸ میلی متر تا ۴۶ میلی متر متفاوت است و هر اندازه ای خارج از این محدوده، خیلی بزرگ یا خیلی کوچک به نظر خواهد رسید.

در برندهای مختلف اندازه صفحه نمایش متفاوت است. به طور کلی اندازه صفحه ساعت باید با اندازه مچ دستتان متناسب باشد. اگر مچ دستتان ظریف است بهتر است از ساعت کوچک تر و اگر مچ دست پهن تری دارید از ساعتی با صفحه نمایش بزرگ تر استفاده کنید.

فاکتور مهم دیگری که برای انتخاب ساعت حائز اهمیت است برند ساعت است. بهترین برند ساعت برای کشور سوئیس است. برای اینکه اطمینان حاصل کنید که برند اصل را تهیه می‌کنید، بهتر است از فروشگاه‌ معتبر ساعت و نمایندگی‌های معتبر خرید کنید.

اگر قصد خرید اینترنتی ساعت مچی دارید، فروشگاه اینترنتی پل کالا، یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش ساعت های برند است که اصل بودن ساعتها را تضمین می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهم ترین نکاتی که قبل از خرید ساعت مچی باید بدانید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..