تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز بلیت فروشی دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان

بلیت فروشی دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان از هفته نهم مسابقات لیگ برتر (جام خلیج فارس) آغاز شد.

آغاز بلیت فروشی دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکانبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، امکان خریداری الکترونیک بلیت بازی پرسپولیس و پیکان از هفته نهم مسابقات لیگ برتر برای هواداران، فراهم شده است. 

هواداران با در اختیار داشتن کارت بانکی دارای رمز دوم می‌توانند با مراجعه به سایت بلیت فروشی ، نسبت به خرید بلیت بازی در جایگاه مورد نظر خود اقدام کنند و ضمن ارایه کد ملی خویش، پس از تکمیل فرایند خرید، کد پیگیری دریافت خواهند کرد.

هواداران به منظور حضور در ورزشگاه حتما باید این کد پیگیری و کارت ملی را همراه داشته باشند تا بلیت بازی تحویل آن‌ها شود.

بیشتر بخوانید:

کامیابی‌نیا پا به توپ شد /عالیشاه در غیاب برانکو تمرین کرد پرسپولیس با چه ترکیبی به مصاف پیکان می‌رود؟ رمز موفقیت پرسپولیس از خود گذشتگی است!

رونمایی از دروازه بان جدید در تمرین پرسپولیسی‌ها

انتهای پیام / 

آغاز بلیت فروشی دیدار پرسپولیس و پیکان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز بلیت فروشی دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..