تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منت کی‌روش روی سر پرسپولیس

۷۹۷۹۲۷

۳۴۱ بازدید

وقتی به برنامه تیم ملی و همچنین زمان برگزاری بازی‌های عقب افتاده پرسپولیس نگاهی می‌کنیم،می‌بینیم که نه تنها کی‌روش و سازمان لیگ لطفی به برانکو نکرده‌اند بلکه هر 4 روز برای این تیم بازی گذاشته‌اند.

ایران ورزشی: حضور در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تا پرسپولیس کمتر از سایر تیم‌ها در لیگ برتر بازی کند و به همین دلیل در زمان تعطیلات سایر تیم ها، برای این تیم اما برنامه هایی طرح‌ریزی شده است.

سعید فتاحی - رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ چند روز قبل، از موافقت کی‌روش با حضور بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس در بازی‌های عقب افتاده این تیم خبر داد.البته در دیدار مقابل ذوب‌آهن و سپاهان و نه پیکان که قرار است همین دوشنبه برگزار شود.

وقتی به برنامه تیم ملی تا جام ملت‌های آسیا و همچنین زمان برگزاری بازی‌های عقب افتاده پرسپولیس نگاهی می‌کنیم، می‌بینیم که نه تنها کی‌روش و سازمان لیگ لطفی به برانکو و تیمش نکرده‌اند بلکه هر 4 روز یک بار برای این تیم بازی گذاشته‌اند. به تاریخ برگزاری بازی‌های پرسپولیس نگاه کنید.

منت کی‌روش روی سر پرسپولیس

28 آبان مقابل پیکان و بدون حضور نوراللهی و بیرانوند، 4 آذر برابر تراکتورسازی، 8 آذر مقابل ماشین‌سازی در تبریز، 13 آذر برابر ذوب‌آهن، 18 آذر مقابل سپاهان در اصفهان و در نهایت 23 آذر برابر پارس‌جنوبی‌جم.

یعنی پرسپولیس در طول حدود 25 روز باید 6 بازی سنگین انجام بدهد. 2 سفر به اصفهان و تبریز و یک بازی هم بدون حضور بازیکنان ملی‌پوش و مقابل پیکان. نکته جالب اینکه کی‌روش هیچ اتفاق مثبتی را رقم نزده و مشخص نیست فتاحی چرا از جلب رضایت سرمربی تیم ملی برای حضور بازیکنان ملی‌پوش در ترکیب پرسپولیس صحبت می‌کند!

آخرین بازی عقب افتاده پرسپولیس روز 23 آذرماه برگزار می‌شود. آخرین اردوی تیم ملی نیز بنا به تصمیمی که کی‌روش گرفته، روز 29 آذر آغاز می‌شود. در این حدفاصل، تمام بازیکنان داخلی تیم ملی استراحت می‌کنند تا با آمادگی کامل وارد اردو شوند.

ملی‌پوش ‌های پرسپولیس اما باید در لیگ بازی کنند و سپس 6 روز فرصت استراحت دارند. در این بازه زمانی، تیم ملی اردویی نداشت که کی‌روش بخواهد مماشات کند و ملی‌پوش‌های پرسپولیس را در اختیار این تیم قرار بدهد.

به نظر می‌رسد این هم از آن ماجراهایی است که عده‌ای برای کی‌روش می‌سازند تا او را یک مربی با تعامل معرفی کنند. کی‌روش وقتی می‌توانست تعامل خود را برانکو نشان بدهد که برای بازی پرسپولیس- پیکان، نوراللهی و بیرانوند را در اختیار برانکو قرار می‌داد، وگرنه نیمه دوم آذرماه که تیم ملی هیچ اردویی ندارد، موافقت با حضور این بازیکنان در بازی‌های پرسپولیس که موضوع مهمی نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منت کی‌روش روی سر پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..