تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پای زنی دیگر در زندگی خاشقجی باز شد! +تصویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جمال خاشقجی روزنامه‌نگار منتقد عربستان بیش از چهل روز پیش به کنسولگری عربستان مراجعه کرد. او به دنبال آشنایی با یک زن ترکیه ای به نام  خدیجه چنگیز و در جهت ثبت ازدواج با وی برای  تایید مدارک خود به کنسولگری کشورش در ترکیه مراجعه کرد. در حالی که فیلم ورود او به کنسولگری موجود است اما تصویری از خروج او منتشر نشده است.

امروز در حالی که به روایت برخی از سایت‌های خبری تصاویری مربوط به زمان قطعه قطعه شدن او در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است، خبری دیگر در مورد زندگی شخصی این روزنامه نگار منتقد عربستانی توجه ها را به خود جلب کرد. برخی از منابع غیررسمی عرب‌زبان عکس‌هایی از زنی به نام «حنان» را در کنار جمال خاشقجی منتشر کردند. در توضیح این تصاویر نوشته شده که این زن ادعا کرده است همسر خاشقجی بوده است.

این زن بیان کرده در ماه ژوئن گذشته در دانشگاه اسلامی واشنگتن با خاشقجی ازدواج کرده است. این زن مصری به روزنامه واشنگتن پست گفته، دلیل افشاگری اش این است که به عنوان یک زوجه مسلمان، درصدد احقاق حقوق خود و اعتراف به آن است. این زن  مصری پیامک های خود با خاشقجی و همچنین تصاویری مربوط به مراسم ازدواجش با او را منتشر کرده است اما نام کامل خود را بیان نکرد. 

ادعاهای منتشر شده هنوز از سوی منابع رسمی یا خانواده خاشقجی تایید نشده است. 

پای زنی دیگر در زندگی خاشقجی باز شد +تصویر

پای زنی دیگر در زندگی خاشقجی باز شد +تصویر

پای زنی دیگر در زندگی خاشقجی باز شد +تصویر

پای زنی دیگر در زندگی خاشقجی باز شد +تصویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پای زنی دیگر در زندگی خاشقجی باز شد! +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..