تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعدیل منفی در سود پیش‌بینی شده شرکت توسعه ساختمان

شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان امروز با انتشار اطلاعیه ای در شبکه کدال از محقق نشدن سود پیش بینی شده خبر داد.

به گزارش بورس‌نیوز، «ثاخت» در این گزارش آورده است با عنایت به اقدامات صورت گرفته متاسفانه طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده در سال قبل، سود پیش‌بینی شده، محقق نشده و به سال مالی بعد موکول شده است.

برهمین اساس مدیریت شرکت بر این باور است با وجود تلاش وافر مبنی بر کسب سود پیش‌بینی شده برای سال مالی منتهی به شهریور سال 97، سود پیش‌بینی هر سهم از ٨۶ ریال به (۴۵) ریال کاهش خواهد یافت.

امید می‌رود با ایجاد شرایط اقتصادی با ثبات در کشور، در سال مالی منتهی به شهریور سال 98، سود هر سهم شرکت در رقم بالاتری محقق شود.

نگاهی به تغییر مالکیت سهام شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان حاکی از آن است که سهامداران حقوقی در بیشتر روزها حمایت قابل توجهی از این سهم داشته اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعدیل منفی در سود پیش‌بینی شده شرکت توسعه ساختمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..