تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملی پوشان فوتبال مجوز مصاحبه گرفتند

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کادر فنی تیم ملی فوتبال و بازیکنان این تیم از فردا ضمن فعالیت مجدد در فضای مجازی خود را از حالت مسدود خارج می کنند و با رسانه های داخلی گفتگو خواهند کرد.

تصمیم به سکوت در مقابل رسانه های داخلی از مهمترین چالش های اردوی اخیر تیم ملی فوتبال بود و بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت و این موضوع تا جایی پیش رفت که در بازی دوستانه اخیر تیم ملی فوتبال مقابل ترینیداد و توباگو در نشست های خبری قبل و بعد از بازی، خبری از مصاحبه اعضای تیم ملی فوتبال نبود.

گفته می شود این سکوت به دلیل بحث های بازنشستگی تاج مطرح شده است و با حل این موضوع رفع ممنوعیت مصاحبه ها نیز انجام شد و از این پس تیم ملی فوتبال باز هم مجازند با رسانه ها گفتگو کنند. سوال اصلی این است که بازنشستگی تاج و یا خلاف آن چه ارتباطی با ملی پوشان داشت و آیا در آخرین بازی تدارکاتی در ایران قبل از سفر به قطر و بازی های جام ملتهای آسیا این اقدام صحیح بود یا خیر؟

فردا در نشست خبری  داغ و... پر از حاشیه ای خواهد بود؟ باید دید.

بیشتر بخوانید:

حواشی پیش از دیدار تیم های ایران و ترینیداد توباگو
لارنس: فوتبال ایران در آسیا جزو بهترین‌ها است یک دقیقه سکوت پیش از دیدار ایران و ترینیداد به احترام جی لوید ساموئل

انتهای پیام/

بازیکنان و کادرفنی با رسانه ها صحبت می کنند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملی پوشان فوتبال مجوز مصاحبه گرفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..