تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رمز موفقیت رئال مادرید در دوران سولاری

۷۹۷۸۹۰

۱۱۰۷ بازدید

هر چند ۴ برد از ۴ بازی آسان ملاک چندان مناسبی برای ارزیابی سانتیاگو سولاری، سرمربی جوان رئال مادرید نیست اما با دقیق شدن در نوع بازی تیم می‌توان رگه‌هایی از تحول را در قهرمان ۳ دوره اخیر لیگ قهرمانان اروپا حس کرد.

وبسایت نود: هر چند ۴ برد از ۴ بازی آسان ملاک چندان مناسبی برای ارزیابی سانتیاگو سولاری، سرمربی جوان رئال مادرید نیست اما با دقیق شدن در نوع بازی تیم می‌توان رگه‌هایی از تحول را در قهرمان ۳ دوره اخیر لیگ قهرمانان اروپا حس کرد.

۴ بازی اخیر رئال مادرید، ردپای تفکرات سانتیاگو سولاری در تیم را عیان کرده است. تیم او در این مدت از علاقه افراطی خولن لوپتگی، سرمربی قبلی فاصله گرفته و با میزان مالکیت کم‌تر، نتیجه بسیار بهتری از حملاتش گرفته است.

بر این اساس آمار نشان داده، تیم سولاری در ۴ بازی اخیر میانگین ۵۷،۲ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته؛ در حالی که رئال مادرید مدل لوپتگی به طور مثال تنها در بازی مقابل ختافه ۷۸ درصد مالکیت را در اختیار داشت و هفته بعد مقابل لگانس هم به میزان ۷۷ درصد توپ را در اختیار داشت. فلسفه لوپتگی مبتنی بر مالکیت فضا تا زمان یافتن روزنه‌ای برای رسوخ به دفاع رقیب بود اما سولاری دیدگاهی متفاوت از او دارد.

راه حل سریع

تفاوت سولاری از آنجایی نشات می‌گیرد که او علاقه به بازی مستقیم و رسیدن به گل از سریع‌ترین راه ممکن را دارد. به همین دلیل به شکل میانگین تیم او با ۵ پاس به گل رسیده و تیم لوپتی با حداقل ۹ پاس. سولاری به بازی عمقی علاقه بیش‌تری نشان می‌دهد و از زمان ورود سیستم تیم را از از ۳-۳-۴ به ۱-۳-۲-۴ تغییر و برای رسیدن به نقشه‌هایش به وینیسیوس جونیور بیش‌تر بازی داد.

در همین مدت میانگین گل زده تیم از ۱،۵ گل به ازای هر بازی به ۳،۷۵ رسیده است.در زمان لوپتگی، به طور میانگین این تیم ۶۵،۶۸ درصد توپ را در اختیار داشت اما این آمار پس از آمدن سولاری به ۵۷،۱۹ درصد کاهش پیدا کرده است. علاوه بر این، رئال مادرید از نظر دفاعی به انسجام رسیده و تنها ۲ گل دریافت کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رمز موفقیت رئال مادرید در دوران سولاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..