تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس سابق بانک مرکزی به دانشگاه علامه طباطبایی دعوت شد

رئیس سابق بانک مرکزی به دانشگاه علامه طباطبایی دعوت شدبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیج دانشجویی دانشکده اقتصاد در نامه‌ای به ولی‌الله سیف، رئیس سابق بانک مرکزی جهت طرح سوال بابت نوسانات ارزی و بحران‌های ایجاد شده اقتصادی اخیر مطالبه‌گری کرده‌اند؛ متن نامه به شرح زیر است:

با عرض سلام

همانطور که مستحضرید نوسانات اخیر ارزی بحران‌های جدی برای اقتصاد کشور و مشکلات فراوان برای معیشت مردم بوجود آورده است با وجود هشدارها و توصیه‌های متخصصین از سال 95 مبنی بر بروز این مشکل متأسفانه بانک مرکزی در دوره ریاست حضرتعالی نتوانست اقدام شایسته‌ای برای پیش‌بینی و حذف این بحران انجام دهد.

طبق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حضور مسئولان در دانشگاه‌ها بسیج دانشجویی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی در نظر دارد برنامه‌ای با حضور جنابعالی و با موضوع عملکرد بانک مرکزی برگزار نماید بدینوسیله از حضرتعلی جهت حضور در این برنامه تخصصی دعوت به عمل می‌آید.

با توجه به اصل شفافیت و پاسخگویی مسئولان فعلی و سابق انتظار می‌رود حضرتعالی در این برنامه حضور یافته و پاسخگوی سوالات متعدد دانشجویان اقتصاد باشید.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس سابق بانک مرکزی به دانشگاه علامه طباطبایی دعوت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..