تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش‌آفرینی همه دستگاه‌ها برای کمک به فعالان اقتصادی در عرصه تولید و اشتغال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ساری ،وی با اشاره به اینکه بسیاری از صنایع تبدیلی مورد نیازکشاورزی در استان ایجاد و جانمایی نشده و راه اندازی آن ضروری است اظهار داشت برای احداث شالیکوبی های جدید می توان از ظرفیت شهرکهای صنعتی نیز استفاده نمود.

حسین زادگان برگزاری جلسه مشترک با نمایندگان سه قوا را برای بررسی مسائل و مشکلات مختلف استان ضروری دانست و از غیبت برخی مدیران دستگاه های اجرایی در جلسه شورای برنامه ریزی انتقاد کرد.

وی افزایش تولید و صادرات را متذکر شد و یادآور شد : کشورهای آسیای میانه فرصت بزرگی برای توسعه صادرات هستند و مازندران با توجه به داشتن بنادر مناسب ؛ راه ریلی و فرودگاه استعداد بسیار خوبی برای توسعه صادرات دارد.

حسین زادگان در ابتدای سخنان خود آغاز ولایت حضرت مهدی موعود (عج) را تبریک و تهنیت گفت و با اشاره به درگذشت جانسوز رئیس سازمان تامین اجتماعی در حادثه تصادف در گلستان اظهار داشت : مرگ فقید سعید نوربخش مدیر ساعی ، مخلص و متعهد در مسیر خدمت و کار افتخار و ارزش بزرگی بود .

46



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش‌آفرینی همه دستگاه‌ها برای کمک به فعالان اقتصادی در عرصه تولید و اشتغال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..