تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ: پرونده «خاشقجی» را پیگیری می‌کنم

۷۹۷۸۶۹

۵۵ بازدید

رئیس جمهوری آمریکا از طرح موضوع پرونده قتل روزنامه نگار منتقد سعودی با وزیر خارجه و سازمان سیا خبر داد.

خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز شنبه در اظهاراتی اعلام کرد: با پمپئو وزیر خارجه و مقامات سازمان سیا درباره پرونده خاشقجی مذاکره می کنم.

وی اعلام کرد که واشنگتن روابط محکمی با عربستان و ترکیه دارد.

شایان ذکر است که منابع آگاه قبلا به روزنامه واشنگتن پست گفتند سازمان سیا در تحقیقات خود به این نتیجه رسیده است که «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی شخصا دستور قتل «جمال خاشقجی» روزنامه نگار منتقد عربستانی را در کنسولگری این کشور در استانبول صادر کرده است.

به گفته این منابع نتیجه گیری سازمان سیا با قطعیت بالا بوده و بر این موضوع که بن سلمان شخصا در پس این جنایت هولناک بوده است، صحه می گذارد.

این در حالی است که پیشتر اعلام شد سناتورهای آمریکایی به دنبال اقدامی عملی علیه مقامات سعودی به خاطر دست داشتن در قتل فجیع «جمال خاشقجی» هستند.

بر این اساس کنگره آمریکا اقدام دولت این کشور در تحریم شماری از شهروندان سعودی به اتهام نقش آفرینی در این پرونده را کافی ندانسته و قصد دارند گامی عملی تر برای مجازات مقامات سعودی از جمله «محمد بن سلمان» ولیعهد این کشور بردارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ: پرونده «خاشقجی» را پیگیری می‌کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..