تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان برگزاری انتخابات هیات رییسه هفتمین دوره اتاق اصناف اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین، در اجرای ماده ۱۰ آیین نامه اجرایی نحوه بررسی صلاحیت و برگزاری انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف ایران، زمان برگزاری انتخابات تعیین و مقرر شد این انتخابات در ششمین روز از آذرماه در محل هتل بزرگ فردوسی برگزار شود.

بر این اساس از اعضای اجلاس اتاق اصناف ایران، کسانی که توسط هیات رییسه اتاق های اصناف شهرستان‌های کشور انتخاب و عضو شده‌اند می‌توانند برای شرکت در انتخابات و تعیین هیات رییسه هفتمین دوره اتاق اصناف ایران اقدام نمایند.

پیش از این جلسه بررسی صلاحیت متقاضیان عضویت در هیات رییسه با حضور نمایندگان وزارت کشور و دادگستری در محل دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور برگزار شد.

در این جلسه ، پس از بحث و تبادل نظر در خصوص شرایط داوطلبان، بر اساس ماده ۳ آیین نامه اجرایی نحوه بررسی صلاحیت و برگزاری انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف ایران،موضوع تبصره ۲ ماده ۴۳ قانون نظام صنفی ، مدارک و مستندات مربوط به هر یک از متقاضیان مورد بررسی و مداقه قرار گرفت و صلاحیت ۲۴ نفر داوطلب عضویت در هیات رییسه اتاق اصناف ایران احراز و مقرر شد هیات اجرایی انتخابات تشریفات قانونی برای برگزاری انتخابات را در چارچوب قانون به عمل آورد. بر این اساس از ۲۴ فرد تایید شده ، دو نفر انصراف خود را اعلام کردند به این ترتیب به پیوست اسامی ۲۲ داوطلب تایید شده اعلام شده است.

گفتنی است سیّد جواد احمدی، رییس مرکز اصناف و بازرگانان ایران و دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور، ریاست هیأت اجرایی برگزاری انتخابات هیأت رئیسه دوره هفتم اتاق اصناف ایران را عهده‌دار است.

۲۲۳۲۲۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان برگزاری انتخابات هیات رییسه هفتمین دوره اتاق اصناف اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..