تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمیدی: تا مسئولی جان ندهد، کسی به مشکلات جاده‌ای توجه نمی‌کند

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار محمدحسین حمیدی درباره جان‌باختن رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاونش در تصادف استان گلستان اظهار کرد: این محور (محوری که تصادف در آن اتفاق افتاد) 24 بریدگی ناایمن دارد که دوربرگردان به حساب نمی‌آید اما عملاً به همین منظور استفاده شده است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه پلیس راه بارها مکاتبه کرده که این دوربرگردانها غیراستاندارد و در واقع بریدگی است نه دوربرگردان، خاطرنشان کرد: رفع نواقص این محور به بهانه کمبود بودجه به حال خود رها شده در حالیکه موضوع در شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی استان گلستان نیز مطرح شد اما کسی توجه نکرد.

وی با تاکید بر اینکه شرکت ساخت وزارت راه، این به اصطلاح بزرگراه را ساخته، با همان نواقص تحویل داده و سازمان راهداری نیز با وجود نواقص موجود آن را تحویل گرفته، افزود: در سال 96، در این محور 10 نفر کشته و حدود 149 نفر در این محدوده شدیداً مجروح شدند همچنین در 7 ماهه سال 97 نیز هشت تن کشته و 91 نفر شدید مجروح شده‌اند.

در زمان ساخت راه‌ها، نظر پلیس به هیچ عنوان اخذ نمی‌شود

حمیدی یادآور شد: بارها در مورد بریدگیهای غیراستاندارد این محور مکاتبه و به مسئولان استانی خطرات این نواقص گوشزد شده و مسئولان قضایی در جریان این مکاتبات هستند، در زمان ساخت راه‌ها، نظر پلیس به هیچ عنوان اخذ نمی‌شود و زمانیکه پروژه به اتمام و مرحله بهره‌برداری می‌رسد، بعضاً با فشار پلیس، تنها برخی نواقص برطرف می‌شود.

رئیس پلیس راه راهور ناجا تصریح کرد: جاده‌ای که خودروی رئیس سازمان تامین اجتماعی از آن جا عبور می‌کرد، عملاً محوری درون شهری است و شرایط جاده‌های برون شهری را ندارد چرا که در کنار زمینهای کشاورزی، منازل مسکونی و تجاری قرار گرفته و انواع وسایل‌نقلیه اعم از دوچرخه و موتورسیکلت تا وسایل‌نقلیه سنگین و انواع سواری و خودرو از آن جا عبور می‌کند.

"راه" مهمترین عامل حادثه تصادف مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بود

وی خاطرنشان کرد: تا زمانیکه فرد مسئول و شناخته شده‌ای جان خود را از دست ندهد کسی به مشکلات جاده ای توجه نمی‌کند، در حادثه اخیر نیز راننده لنکروز چاره‌ای جز دور زدن نداشته و اگر به این خودرو برخورد نمی‌کرد شاید به خودروی دیگری برخورد می‌کرد اما در این مسیر باید از هوشیاری بسیاری برخوردار باشیم که تمام بریدگیها را با سلامت طی کنیم، در این زمینه خطای انسانی کمترین دلیل و راه مهمترین عامل حادثه بوده است.

حمیدی با تأکید بر اینکه حوزه تصادفات در کشور جدی گرفته نمی‌شود، متذکر شد: این حوزه عملاً به مثابه سوت قطاری شده که ساکنان اطراف آن به دلیل شنیدنهای مکرر عملاً آن را نمی‌شوند.

به گزارش تسنیم؛ سیدتقی نوربخش و عبدالرحمن تاج‌الدین؛ مدیرعامل و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی روز پنجشنبه (24 آبان) در جریان سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان و بر اثر حادثه رانندگی جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمیدی: تا مسئولی جان ندهد، کسی به مشکلات جاده‌ای توجه نمی‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..