تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود نرخ دلار به کانال 11 هزار تومان/ مجازات اخلالگران بازار ارز تأثیر بسزایی بر کاهش نرخ دارد

این کاهش نرخ در هفته های گذشته به وفور مشاهده شده است به طوری که حتی نرخ ارز مسافرتی بانک ها که یورو است با کاهش قابل توجهی از 14 هزار 500 تومان به کانال 13 هزار تومان نزول پیدا کرده است.

وی افزود: نرخ معامله ای امروز یورو در بانک ها 14 هزار 16 ریال است که بر اساس مدارک و گذرنامه به مسافران و دانشجویان ارائه می‌شود.

نرخ کاهشی امروز تابلوی صرافی ها را به رقم 11 هزار 800 تومان مزین کرد که تفاوت این جا به جایی در روزهای گذشته مشهود است.

یکی از صراف های مجاز در گفت‌وگو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خیابان فردوسی  دلیل این کاهش نرخ را مجازات متخلفان ارزی و سکه می‌داند و می گوید: زمانی که قانون صریح اجرا می‌شود مطمئن باشیم که قیمت ها واقعی و مشکلات بر طرف خواهد شد.

وی افزود: هم اکنون اکثر صرافی ها خرید و فروش را بر قیمت 11 هزار و 800 و 11 هزار و 900 انجام می دهند.ه البته مجوز بانک مرکزی برای واردات اسکناس توسط صرافی ها نیز در این موضوع بی تاثیر نبوده است.

ورود نرخ دلار به کانال 11 هزار تومان/مجازات اخلالگران بازار ارز تاثیر بسزایی بر کاهش نرخ دارد

امروز بانک مرکزی با انتشار همین موضوع به کاهش قیمت ارز مهر تأیید زد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود نرخ دلار به کانال 11 هزار تومان/ مجازات اخلالگران بازار ارز تأثیر بسزایی بر کاهش نرخ دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..