تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۲۲ درصدی مصرف گاز طبیعی در کردستان

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، احمد فعله گری با بیان اینکه در سال گذشته ۲میلیارد و ۷۰۰میلیون مترمکعب گاز در بخش‌های مختلف مصرف شده است، گفت: از این میزان ۴۰ درصد مربوط به بخش خانگی، ۴۰ درصد نیروگاه سیکل ترکیبی و مابقی در بخش واحد‌های تولیدی وصنعتی مصرف شده است.

فعله گری به شرایط جوی سال جاری که سرما زودتر از سال قبل شروع شده است اشاره کرد و افزود: در ۲۰ روز اول آبان سال جاری در حدود ۱۸۱ میلیون و ۹۷ هزار و ۲۲۸ متر مکعب گاز طبیعی در بخش‌های مختلف خانگی، صنعتی و تجاری مصرف گردیده که در مدت مشابه سال قبل میزان مصرف ۱۴۷ میلیون و ۸۶۷ هزار و ۷۵۶ متر مکعب بوده است که ۲۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی گفت: در سال‌های گذشته و طبق برنامه از پیش تعیین شده اولویت شرکت گاز استان کردستان تامین مصارف بخش خانگی است و این شرکت موظف به تامین سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج تا اواخر آبانماه می‌باشد که خوشبختانه در سال ۹۶و ۸ ماهه اول سال جاری تامین سوخت به این نیروگاه بطور کامل انجام گرفته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان تامین سوخت مستمر و مداوم در تمامی بخش‌ها را ناشی از افزایش تولید گاز در سطح کشور و همچنین رویکرد شرکت ملی گاز ایران در بحث جایگزینی گاز به جای سایر سوخت‌های فسیلی است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در خصوص توسعه گازرسانی به روستا‌ها و شهر‌های استان در منطقه و سطح کشور در وضعیت مناسبی هستیم، به نوعی که ضریب نفوذ گاز استان از میانگین کشوری بالاتر است.

فعله‌گری به برنامه‌های آتی شرکت گاز استان کردستان در سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: توسعه گازرسانی همچنان ادامه دارد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که همچون گذشته گاز به طور مستمر و مداوم و بصورت کیفی در اختیار مصرف کنندگان استان کردستان قرار بگیرد.

انتهای پیام/م

مصرف گاز طبیعی در کردستان افزایش یافت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۲۲ درصدی مصرف گاز طبیعی در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..