تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرفان های کاذب ومدعیان دروغین از انحرافات دوران غیبت است

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم، آیت الله مرتضی مقتدایی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه قبل از ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس جامعه المصطفی العالمیه که در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)گفت: متأسفانه عده‌ای فریب انسان‌های کاذب و یمانی‌ها که ادعای امام زمان بودن یا وابسته به آن حضرت را داشتند خوردند و در این میان تعدادی طلاب نیز به این افراد گرایش یافته‌اند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران افزود: شرافت و فضیلت بزرگ برای کسانی است که در این امتحان الهی در طول غیبت امام با ایمان قوی و اعتقاد راسخ ماندند.

وی با بیان این که همه این‌ها امتحان الهی است، ادامه داد: چرا باید حرف افراد جاهل را پذیرفت در حالی که در سخنانشان تناقض وجود دارد.

آیت الله مقتدایی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: آیت الله اعرافی طی دو دهه مدیریت جامع و فراگیر، دقیق و علمی در جامعه المصطفی داشتند و بعد از مدیران حوزه‌های علمیه مدتی طول انجامید فردی را جایگزین کنیم.

وی با بیان اینکه بعد از تحقیقات جامع و تأیید مقام معظم رهبری حجت الاسلام عباسی برای این منصب برگزیده شدند،اشاره کرد: امیدواریم همانگونه که آیت الله اعرافی با مدیریت کامل و دقیق خود وقت گذاشته و از نظر علمی و فنی این مجموعه را اداره کرد مدیر جدید نیز چنین وقتی را بگذارد؛ مدیر جدید باید سعی کند که فارغ التحصیلان را به کشورهای خود اعزام کنند و اقتضائات آن کشور را رعایت نمایند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: فارغ التحصیلان جامعه المصطفی العالمیه کسانی هستند که برای پیاده کردن معارف اهل بیت(ع) و علوم اسلامی در جهان می‌درخشند و عده‌ای از آنان استاد و مؤلفان بزرگی هستند که کتبشان قابل تدریس است.

وی وجود عرفان‌های کاذب و مدعیان دروغین را از انحرافات دوران غیبت دانست و عنوان کرد: ایمان قوی و بلند برای کسانی است که در طول غیبت بر اعتقاد اصیل خود باقی می‌مانند و کسانی که منحرف می‌شوند قطعا در این ابتلا و امتحان شکست خورده‌اند.

انتهای پیام/ح

منتظران ظهور باید مراقب عرفان‌های کاذب و مدعیان دروغین باشند/تشریح روند انتخاب رئیس جامعه المصطفی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرفان های کاذب ومدعیان دروغین از انحرافات دوران غیبت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..