تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت مشکلات دانشجویان را رفع کند

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم،آیت الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار مدیران دانشگاه صنعتی استان قم گفت: خداوند برای هدایت انسان‌ها انبیای الهی و معصومین (ع) را فرستاد و امام زمان (عج) آخرین وصی از طرف خداوند است که برای هدایت جامعه است.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر لزوم آشنایی جوانان با امام زمان (عج) عنوان کرد: این‌که چگونه امام زمان‌(عج) جامعه بشری را از گمراهی نجات می‌دهد باید برای جوانان تبیین شود.

وی اضافه کرد: باید جوانان را از وجود مبارک امام زمان (عج) و اهداف این امام همام آگاه کنیم، بیش از هزار سال از غیبت امام زمان(عج) می‌گذرد و برخی منکر وجود امام زمان (عج) شدند که باید علت تأخیر و اهداف غیبت حضرت مهدی (عج) برای نسل جوان روشن شود.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به لزوم رفع مشکلات دانشجویان بیان کرد: خوابگاه دانشجویان با مشکلاتی روبه‌رو است و باید دولت در این زمینه اهتمام داشته باشد و مشکلات دانشجویان را رفع کند.

وی اضافه کرد: انسانی رستگار و سعادت مند است که هم دین داشته باشد و هم آخرت و باید نسل جوان را در هر دو موضوع به خوبی تربیت کرد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه وظیفه مسئولان در زمینه ترویج معارف دینی بین جوانان را رسالت مهمی برشمرد واشاره کرد: مدیران دانشگاه‌ها باید برنامه‌های فرهنگی و دینی بیشتری برای دانشجویان برگزار کرده و آن‌ها را با فلسفه ظهور آشنا کنند.

انتهای پیام/ ح

مدیران دانشگاه‌ها دانشجویان را با فلسفه ظهور آشنا کنند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت مشکلات دانشجویان را رفع کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..