تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیرو‌های مسلح استان قم با حضرت ولی عصر(عج) تجدیدبیعت کردند

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم،تجدید بیعت نيروهای مسلح استان قم با با حضرت ولی عصر (عج)مشاور عالی مقام معظم رهبری در اين آئين با ابلاغ پیام رهبر انقلاب به تک تک شرکت کنندگان در اين صبحگاه مشترک به ويژه خانواده های معظم شاهد به تشريح برخی جنايت های دولت مستبد آمريکا و اسرائيل و تکفيری ها و تروريست ها در کشورهای اسلامی و ساير نقاط دنيا پرداخت و گفت: بااطمينان می گوئيم که تثبيت انقلاب اسلامی در چهلمين سال پيروزی، سرآغاز تغيير موازنه قدرت به نفع ملت های مظلوم مسلمان و غيراسلامی شده و دشمنان را به هراس انداخته است.

سرلشکر صفوی نابودی داعش در کشورهای سوريه و عراق به دست نيروهای مردمی و ارتش آموزش ديده به دست مستشاران ايرانی را از ديگر دستاوردهای بين المللی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در يمن هم امروز ملت بی پناه اما مقاوم يمن پس از سال ها بمباران و تحريم های اقتصادی توانستند آل سعود را با ارتش مجهز به زانو درآورند.

سرلشگر رحيم صفوی تصریح کرد:امروز به برکت پايداری ملت ايران و رهبری های حکيمانه فرمانده معظم کل قوا قدرت استکبار جهانی رو به افول است و صهيونيست ها در مقابل حزب الله احساس عجز و ناتوانی می کنند.

وی يادآور شد:کسی باور نداشت پس از چهل سال از عمر انقلاب اسلامی مقاومت حماس در کرانه باختری و نوار غزه شکل بگيرد و در جنگ دو روزه رژيم صهيونيستی را به شکست وا دارد و دو نفر از وزرای کابينه با سرشکستگی استعفا دهند.

حجت الاسلام و المسليمن رحيمييان توليت مسجد مقدس جمکران هم در اين مراسم پيام حضور نيروهای مسلح در اين مکان مقدس را بيعت با حضرت صاحب الزمان(عج) و نايب بر حقش حضرت آيت الله خامنه ای توصيف کرد و با اشاره به وعده های الهی حاکميت مستضعفين بر جهان را حتمی و قطعی دانست.

انتهای پیام/ح

تجدید بیعت نیرو‌های مسلح استان قم با حضرت ولی عصر(عج)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیرو‌های مسلح استان قم با حضرت ولی عصر(عج) تجدیدبیعت کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..