تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسلمانان به کمک مردم مظلوم یمن بشتابند

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم،آیت الله نوری همدانی در ابتدای درس خارج فقه در مسجد اعظم قم با بیان اینکه امروز سازمان ملل متحد و سازمان کنفرانس اسلامی و سازمان های حقوق بشری از هر زمان بی خاصیت تر شده اند از سازمان ملل و سازمان کنفرانس اسلامی و سازمان های حقوق بشری خواست به سکوت مرگبار خود در قبال قتل عام مردم مظلوم یمن پایان دهد.

وی اضافه کرد: یمن با آن سابقه تاریخی توسط استکبار و نوکران آن خصوصاً سعودی ها پیوسته در حال بمباران و نسل کشی است و اجازه رساندن غذا و دارو به مردم مظلوم یمن را هم نمی دهند.

یادآورشد: مرکز مدیریت حوزه های علمیه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد؛ فردا یکشنبه ساعت 10:30 در اعتراض به نسل کشی مردم یمن به دست رژیم آل سعود و همپیمانان آنها تجمعی اعتراضی در مدرسه فیضیه قم برگزار خواهد شد.

این مرجع تقلید از طلاب حوزه علمیه قم خواست فردا یکشنبه ساعت 10 در تجمع محکومیت این جنایت در مدرسه فیضیه شرکت کنند.

انتهای پیام/ح

مسلمانان به فریاد مردم یمن برسند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسلمانان به کمک مردم مظلوم یمن بشتابند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..