تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود ویندوز ۱۰ آیو – Windows 10 RS5 v1809 Build 17763.107 AIO Nov 2018

دانلود ویندوز ۱۰ آیو نسخه ای می باشد که وبسایت دانلودها بوسیله ی Generation2 آن ها را منتشر می کند. این نسخه ها، دارای تمامی ورژن های متعدد ویندوز ۱۰ به صورت یکجا به همراه آخرین آپدیت ها در یک فایل ISO می باشد. آموزش استفاده از این فایل ها به همراه اکتیوکردن قانونی ویندوز ۱۰ در ادامه مطلب برای شما عزیزان آماده شده است. همان طور که اطلاع دارید، نسخه اکتبر ۲۰۱۸ وبندوز ۱۰ دارای مشکلات فراوانی بود که باعث شد از خود وبسایت مایکروسافت نیز جمع شود. اما پس از گذشت یک ماه، در نوامبر ۲۰۱۸ دوباره مایکروسافت تصمیم گرفت تا باتوجه به رفع مشکلات این نسخه از ویندوز، آن را مجددا منتشر نماید. نسخه ای که هم اکنون در وبسایت دانلودها قرار گرفته، نسخه سالم و نهایی نوامبر ۲۰۱۸ می باشد.

Windows 10 X64 RS5 6in1 Build 17763.107 OEM en-US NOV 2018-Gen2

Windows 10 Enterprise 2019 LTSC X64 Build 17763.107 ESD en-US NOV 2018-Gen2

دانلود-ویندوز-10-رداستون-5

نرم افزارهای مرتبط

نسخه های موجود در دانلود ویندوز ۱۰ آیو آپدیت نوامبر ۲۰۱۸ ریلیز Gen2:

Windows 10 Home – STD / KMS / OEM Windows 10 Pro – -STD / KMS / OEM

* STD = Standard installation – For those with own License Key

* KMS = Activated by Online KMS

* OEM – Will automatically activate if installing same version on original equipment

آپدیت های ادغام شده در نسخه نوامبر ۲۰۱۸:

Flash Player Security Update:

* KB4462930

Servicing Stack Update:

* KB4465477

CumulativeUpdate:

* KB4464455

*/ ]]> دانلود-ویندوز-10-استور-مایکروسافت دانلود-ویندوز-10-استارت-منو-فول دانلود-ویندوز-10-صفحه-تنظیمات دانلود-ویندوز-10-نمایش-پنجره دانلود-ویندوز-10-منو-اصلی info

Windows 10 is a series of personal computer operating systems produced by Microsoft as part of its Windows NT family of operating systems. It is the successor to Windows 8.1, and was released to manufacturing on July 15, 2015, and to retail on July 29, 2015. Windows 10 receives new builds on an ongoing basis, which are available at no additional cost to users. Mainstream builds of Windows 10 are labelled version YYMM with YY representing the year and MM representing the month of release.

For example, the latest mainstream build of Windows 10 is Version 1809. There are additional test builds of Windows 10 available to Windows Insiders. Devices in enterprise environments can receive these updates at a slower pace, or use long-term support milestones that only receive critical updates, such as security patches, over their ten-year lifespan of extended support.

سیستم مورد نیاز

Processor: 1 gigahertz (GHz) or faster.
RAM: 1 gigabyte (GB) (32-bit) or 2 GB (64-bit)
Free hard disk space: 16 GB.
Graphics card: Microsoft DirectX 9 graphics device with WDDM driver.
A Microsoft account and Internet access

راهنمای نصب

1) ابتدا دقت داشته باشید حتما آنتی ویروس شما غیرفعال باشد.

2) به اکسترکت فایل های فشرده بپردازید.

3) فایل ISO بدست آمده را از طریق نرم افزار RUFUS به صورت بوتیبل بر روی فلش خود کپی کنید و یا از طریق نرم افزارهای رایت ایمیج، آن را بر روی DVD رایت نمایید.

4) ویندوز را نصب کنید و توسط یکی از فعال سازهای موجود، آن را اکتیو نمایید.

===============

فعال ساز HWIDGEN چیست؟

مهم ترین مزیت این فعال ساز، قرارندادن هیچ فایل فعال ساز و KMS بر روی ویندوز شماست! یعنی دیگر امکان ندارد آنتی ویروس شما این فعال ساز را حذف کند یا مشکل امنیتی داشته باشید. این فعال ساز، شناسه ی سخت افزاری سیستم شما را شناسایی کرده و بر اساس Hardware ID شما، لایسنس رسمی را فعال می کند. ذکر چند نکته حائز اهمیت است:

1) توصیه می شود هنگامی که از این فعال ساز استفاده می کنید، به اینترنت متصل باشید. تا لایسنس منطبق با شناسه ی سخت افزاری سیستم شما به سرعت تایید شود. البته اگر اینترنت ندارید، جای هیچ نگرانی نیست! اگر آفلاین انجام دهید، یک اررور کوچک به شما داده خواهد شد که اصلا مهم نیست. هرموقع که بعد از فعال سازی آفلاین به اینترنت وصل شوید، به طور اتومات عملیات بخش آنلاین انجام خواهد شد و لایسنس شما اکتیو می گردد.

2) این فعال ساز به طور رسمی برای همه ی نسخه های ویندوز، حتی ریلیزهای VL قابل استفاده خواهد بود. فقط v1507 برای سری VL در این فعال ساز پشتیبانی نمی شود.

3) مزیت بسیار مهم دیگر، عدم نیاز به فعال سازی در هنگام reinstall کردن ویندوز است. مثلا اگر در یک سیستم که قبلا از HWIDGEN در آن استفاده شده است، قصد نصب دوباره ی ویندوز را دارید، پس از اتمام نصب دیگر نیازی به عملیات فعال سازی نیست! با اولین اتصال شما به اینترنت، ویندوز اکتیو خواهد شد.

لطفا دقت داشته باشید که اگر از سری VL استفاده می کنید، تنها کافیست تا پس از نصب دوباره ی ویندوز خود، یکی از لایسنس های موجود در فایل KEY.txt را در ویندوز خود وارد نمایید تا سایر عملیات توسط HWIDGEN انجام شود. البته بخش Key Install نیز در خود فعال ساز قرار دارد، که اینکار را برای شما انجام خواهد داد.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود ویندوز ۱۰ آیو – Windows 10 RS5 v1809 Build 17763.107 AIO Nov 2018»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..