تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلفی‌بگیران زلزله به هیچ‌کدام از وعده‌ها عمل نکردند/پرداختی های بیمه گران به زلزله زدگان خوب بود

سلفی‌بگیران زلزله به هیچ‌کدام از وعده‌ها عمل نکردند/پرداختی های بیمه گران به زلزله زدگان خوب بودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از روابط عمومی استانداری، هوشنگ بازوند در نشست با مدیران مجموعه‌های بیمه‌گذار مرتبط با زلزله اظهار داشت: در این زلزله سلفی‌بگیرهایی آمدند و قول و قرارهایی برای کمک به زلزله‌زدگان دادند ولی دیگر خبری از آنها نشد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در این مدت آسیب‌دیدگان بسیاری به بیمه‌گران زلزله مراجعه کرده و بخشی از این افراد از خدمات ارائه‌شده گلایه دارند، اضافه کرد: براساس گزارش مجموعه‌های بیمه در این زلزله 200 میلیارد تومان به آسیب‌دیدگان زلزله پرداخت کرده‌اند که رقم بسیار خوبی است.

بازوند اضافه کرد: در این زلزله تلاش کردیم مستندسازی‌های مناسبی را در حوزه امداد و نجات و آسیب‌های سازه‌ای انجام دهیم و پس از تدوین نهایی در اختیار دانشگاه‌ها و مدیران قرار گیرند تا در زلزله‌های آینده به‌کار گرفته شوند‌.

استاندار کرمانشاه افزود: در حوزه بیمه نیز ما با آسیب‌های متعددی روبه‌رو بودیم که لازم است این مشکلات مستندسازی شده و در اختیار مجموعه‌های تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز  این حوزه قرار گیرد.

وی گفت: تاکنون 10 هزار و 800 میلیارد تومان برآورد خسارت زلزله کرمانشاه بوده است و اگر نظارت‌ها در حوزه ساخت‌وساز و در حوزه‌هایی مانند مسکن مهرها، بیمارستان‌ها و دیگر اماکن خصوصی و دولتی به‌خوبی انجام می‌شد، میزان خسارت‌ها به نصف می‌رسید.

انتهای پیام/ب

وعده ای سلفی‌بگیران در مناطق زلزله زده به کجا رسید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلفی‌بگیران زلزله به هیچ‌کدام از وعده‌ها عمل نکردند/پرداختی های بیمه گران به زلزله زدگان خوب بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..