تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خسارت پرداختی بیمه پاسارگاد، در چه بخشی است

براساس بررسی‌های انجام شده در خصوص گزارش فعالیت ماهانه شرکت بیمه پاسارگاد، در سه ماه اخیر، بیشترین خسارت پرداختی این شرکت مربوط به بخش بیمه نامه شخص ثالث بوده است.

به گزارش بورس نیوز، نگاهی به گزارش فعالیت ماهانه ماههای گذشته شرکت بیمه پاسارگاد نشان می دهد که این شرکت در سه ماهه منتهی به مرداد، شهریور و مهر به ترتیب ۳۳،۳۱و۳۴درصدخسارت در بخش بیمه شخص ثالث پرداخت کرده است.

از قرار معلوم، از میان ۱۸ خدمت بیمه ای شرکت بیمه پاسارگاد رتبه اول تا سوم از نظر خسارت پرداختی مربوط به بیمه نامه شخص ثالث ،زندگی و درمان بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خسارت پرداختی بیمه پاسارگاد، در چه بخشی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..