تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خیرخواه: از توهین‌ها خسته شدم/ کیخا در جاکارتا قربانی مافیای داوری شد

رضا خیرخواه سرمربی تیم ملی ژیمناستیک در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری گفت: بیست روز است که با ۱۰ ملی پوش در اردو هستیم. از بین ده ملی‌پوش سعید کیخا و رضا فرنیا برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در آلمان آماده می شوند. فرنیا در بخش دارحلقه و کیخا در بخش خرک حلقه به مصاف رقیبان خود می‌روند. با تصمیم فدراسیون و کمیته فنی قرار بر این شد تا برای کسب سهمیه المپیک توکیو در چهار رویداد جهانی شرکت کنیم که مسابقات آلمان نیز یکی از آنهاست. پس از حضور در این رقابت‌ها بالاترین امتیازات ورزشکاران در سه مسابقه با یکدیگر جمع بسته می‌شود و نفر اول به المپیک راه پیدا می کند. مسابقات کسب سهمیه المپیک در کل ۸ وردکاپ است که با تصمیم فدراسیون تیم ملی ایران در چهار مسابقه شرکت می کند.

او ادامه داد: تنها ۱۲ کشور به صورت تیمی و مستقیم به المپیک راه پیدا می کنند. به همین دلیل ترتیبی داده شده است تا ملی پوشان با شرکت در این رقابت ها در تک وسیله شانس خود را برای حضور در المپیک امتحان کنند. البته از آنجا که در هر وسیله تنها یک نفر سهمیه المپیک کسب می‌کند و بهترین ها در این رقابت ها حضور دارند کار برای ما بسیار سخت و دشوار است.

خیرخواه افزود: کیخا و فرنیا توانستند حد نصاب لازم برای حضور در مسابقات جهانی آلمان را به دست بیاورند. این دو نفر فرصت دارند که اگر یکی از مسابقات خود را خراب کردند در مسابقه بعدی جبران کنند. برای مسابقات بعدی نیز انتخابی برگزار می‌شود اما دیگر ملی ‌پوشان جایی برای اشتباه ندارند.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک درباره اینکه وضعیت مصدومیت کیخا چگونه است اظهار کرد: او در حال حاضر مصدومیتی ندارد و فقط گاهی اوقات دچار گرفتگی عضلات می شود.

خیرخواه: از توهین ها خسته شدم / کیخا در جاکارتا قربانی مافیای داوری شد

او درباره دستیارانش در تیم ملی هنری و این که آیا تمایل دارد از کادرفنی قبلی استفاده کند یا خیر تصریح کرد: سعی کرده‌ایم از مربیانی استفاده کنیم که شاگردانشان در ترکیب تیم ملی قرار دارند. مبین ابراهیمی و وحید احمدی جزء مربیانی هستند که در کنار من حضور دارند. همچنین سعی کرده‌ایم در سفرهایی که مربیان باید در کنار تیم ملی باشند عدالت را رعایت کنیم و سفرها را تقسیم کنیم. برای مثال ماه آینده تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات روسیه عازم این کشور می شود و مبین ابراهیمی این تیم را سرپرستی خواهد کرد. البته مدتی قبل ماهان باژرنگ را نیز به عنوان مربی به اردوی تیم ملی دعوت کردیم اما این کار حاشیه های زیادی را در پی داشت.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک درباره نفرات اعزامی به مسابقات روسیه گفت: خسرونژاد و شفیعی به عنوان دو ملی‌پوش جوان در مسابقات جهانی روسیه شرکت خواهند کرد. این مسابقات تدارکات خوبی برای مسابقات قهرمانی آسیاست.  

خیرخواه در واکنش به این موضوع که بهلول زاده دارنده مدال برنز المپیک نوجوانان آرژانتین چه زمانی به تیم بزرگسالان اضافه خواهد شد تاکید کرد: ابتدا به بهلول زاده و مربی اش جودی برای این افتخار آفرینی تبریک می‌گویم. بهلول زاده فعلا در تیم ملی جوانان فعالیت می کند و می تواند چند ماه دیگر با شرکت در مسابقات انتخابی به تیم ملی بزرگسالان اضافه شود.

او درباره برگزاری اردوی مشترک تیم ملی بزرگسالان و جوانان اضافه کرد: درصدد هستیم اردوی مشترکی با تیم جوانان داشته باشیم اما بسیاری از این ملی پوشان جوان به مدرسه می روند و مرخصی گرفتن از مدرسه کار بسیار دشواری است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا اردوی مشترک را در تابستان برگزار کنیم. با این اردو جوانان نیز در کنار بزرگسالان تمرین کنند و دیده شوند.

خیرخواه در واکنش به این موضوع که آیا از ملی پوشان سابق ژیمناستیک مانند هادی خناری نژاد استفاده خواهد کرد یا خیر بیان کرد: ژیمناستیک کارانی مانند خناری نژاد و کیخا ستاره هستند. ما علاقه بسیار زیادی داشتیم تا با خناری نژاد در بخش مربیگری همکاری داشته باشیم اما متاسفانه به دلیل آسیب ها او هنوز به دنیای مربیگری وارد نشده است. امیدوارم این اتفاق در آینده ای نزدیک رخ دهد.

خیرخواه: از توهین ها خسته شدم / کیخا در جاکارتا قربانی مافیای داوری شد

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک درباره اینکه آیا شرایط برای برگزاری اردوهای مشترک با کشورها و تیم‌های دیگر فراهم است یا خیر تاکید کرد: همانطور که می دانید شرایط اقتصادی برگزاری هرگونه اردو را برای ما دشوار کرده است اما درگاهی و من نیز بر روی برگزاری یک اردوی مشترک در کشورهای مختلف هم نظر هستیم. اگر شرایط فراهم شود در آینده نزدیک این اتفاق را خواهد داد.

او درباره عملکرد تیم ملی ژیمناستیک در بازی های آسیایی جاکارتا بیان کرد: ژیمناستیک کاران ایران برای اولین بار نمایشی بسیار تکنیکی و زیبا از خود به جای گذاشتند که همه ما از آن لذت بردیم. کیخا تنها با اختلاف دو دهم در خرک حلقه در جایگاه چهارم آسیا ایستاد. البته من معتقدم که کیخا به مافیای داوری باخت. هرجا نامه نمایندگان ژاپن و چین در میان باشد امتیازات به آنها می رسد. در بخش تیمی نیز با وجود اینکه سامان مدنی به شدت مصدوم شد و کیخا که تک اسباب کار است به میدان رفت، به جایگاه هشتم رسیدیم که بسیار ارزشمند است. اگر یک ملی پوش در کنار ما بود مطمئن باشید می‌توانستیم پنجمی آسیا را از آن خود کنیم.

خیرخواه در پایان خاطرنشان کرد: بعضی ها کنار نشسته اند و دائم ایراد می‌گیرند. اگر ما حتی قهرمان المپیک داشته باشیم آنها قبول نمی کند. ما ماه به ماه خانواده خود را نمی بینیم و حقوق های بسیار ناچیزی دریافت می کنیم اما توهین‌ها و برخوردهای ناشایست زیادی با ما می شود. کاش اگر ایراد و انتقادی وجود دارد به خود فرد گفته شود نه آنکه پشت سر او صحبت کنیم. من حاضرم تیم ملی را به کسی که از من شایستگی بیشتری دارد تقدیم کنم. اما در حال حاضر هر کاری که از دستم بربیاید برای تیم ملی انجام می دهم. از حرف ها و توهین ها خسته شده‌اند اما سکوت می کنم تا به ملی‌پوشان ضربه ای وارد نشود. من با کسی دشمنی ندارم اما دلم نمی‌خواهد برای هیچ، حرفهای زشت و توهین بشنوم. امیدوارم خانواده ی ژیمناستیک دست به دست هم بدهند و برای پیشرفت آن تلاش کنند و دست از تخریب بردارند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اظهارات خیرخواه درباره ژیمناستیک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خیرخواه: از توهین‌ها خسته شدم/ کیخا در جاکارتا قربانی مافیای داوری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..