تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست سعید ملایی برابر نماینده بلغارستان

سعید ملایی جودوکار کشورمان د. مسابقات گرندپری هلند برابر حریفی از بلغارستان نتیجه را واگذار کرد.

شکست سعید ملایی برابر نماینده بلغارستانبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید ملایی جودوکار وزن منهای 81 کیلوگرم کشورمان در مسابقات گرندپری هلند پس از یک دور استراحت در نخستین مبارزه خود به مصاف حریفی از بلغارستان رفت و  نتیجه را به این جودوکار واگذار کرد.

این در حالی است که سعید ملایی تنها نماینده ایران در این دوره از رقابت های گرند پری است. او در وقت طلایی با اخطار نتیجه را واگذار کرد.

یازدهمین دوره از رقابت های گرندپری به میزبانی کشور هلند و با حضور 412 جودوکار از 62 کشور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

حکم بده،حکم بگیر/ قانون ریاست در فدراسیون های ورزشی! داورزنی: نمی‌خواهیم ثبات در فدراسیون‌ها از بین برود/ انتخاب رئیس جدید فدراسیون کشتی ۳ ماه زمان می‌برد درخشان: با کمال میل از ریاست فدراسیون جودو استعفا می‌دهم

انتهای پیام/

شکست ملایی برابر حریف بلغار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست سعید ملایی برابر نماینده بلغارستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..