تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش هزینه‌های بیماران مبتلا به زخم مزمن با افزایش نرخ ارز/ ماده اولیه محصولات پزشکی بازساختی وارداتی هستند

افزایش هزینه‌های بیماران مبتلا به زخم مزمن با افزایش نرخ ارز/ ماده اولیه محصولات پزشکی بازساختی وارداتی هستندنائب رئیس انجمن مهندسی بافت از افزایش هزینه تولید محصولات مهندسی بافت خبر داد. به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علی صمدی دبیر علمی چهارمین کنگره مهندسی بافت و پزشکی بازساختی ایران و نائب رئیس انجمن مهندسی بافت در مراسم افتتاحیه چهارمین کنگره مهندسی بافت و پزشکی بازساختی ایران که در سالن همایش‌های راضی برگزار شد، با اشاره به محورهای این کنگره اظهار کرد: محورهای کنگره امسال روی محصولات و تحقیقات در حوزه پوست، استخوان، دستگاه عصبی، قلبی عروقی و تنفسی است؛ همچنین پنل‌هایی در زمینه نانوتکنولوژی، توسعه فناوری و تجاری‌سازی محصولات برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در زمینه ترمیم پوست و زخم کارهای خوبی انجام شده است که برخی از آنها در کنگره امثال ارائه شدند.

صمدی با بیان اینکه در حوزه مهندسی بافت دو نوع محصول داریم، اظهار کرد: در مهندسی بافت محصولات با سلول و بدون سلول تولید می‌شوند که محصولات بدون سلول قابلیت بیشتری در تجاری سازی دارند زیرا این محصولات از بدن جاندار گرفته می‌شوند، اما در تولید آنها از سلول زنده استفاده نمی‌شود.

نائب رئیس انجمن مهندسی بافت با بیان اینکه هزینه‌های تولید افزایش بسیاری پیدا کرده است، گفت: برای تولید محصولات مهندسی بافت تجهیزات و مکان ویژه‌ای مورد نیاز است زیرا این محصولات را نمی‌توان در هر مکانی تولید کرد و برای آنکه محصولی در شرایط ایده‌آل تولید شود باید هزینه‌های بسیاری صرف کنیم.

افزایش قیمت محصولات مهندسی بافت با نوسانات ارزی

صمدی با اشاره به تاثیر نوسانات ارزی بر قیمت محصولات مهندسی بافت و پزشکی بازساختی گفت: محصولات صنایعی حوزه مهندسی بافت و پزشکی بازساختی مواد اولیه بسیاری نیاز دارند و ماده اولیه این محصولات وارداتی است و از کشورهای پیشرفته تأمین می‌شود و نوسانات ارزی موجب افزایش قیمت محصولات مهندسی بافت و پزشکی بازساختی شده است.

وی یادآوری کرد: بیشتر بیمارانی که زخم مزمن دارند باید از محصولات مهندسی بافت استفاده کنند که افزایش نرخ ارز و رشد قیمت این محصولات هزینه زیادی به بیماران تحمیل می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش هزینه‌های بیماران مبتلا به زخم مزمن با افزایش نرخ ارز/ ماده اولیه محصولات پزشکی بازساختی وارداتی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..