تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخبگان باید در کشور بمانند و بجنگند/ باید در‌های دانشگاه‌های ایران برداشته شود

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های سلول بنیادی معاونت علمی ریاست جمهوری؛

نخبگان باید در کشور بمانند و بجنگند/ باید در‌های دانشگاه‌های ایران برداشته شودبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدیه دبیر ستاد توسعه فناوری‌های سلول‌ بنیادی معاونت علمی ریاست جمهوری در مراسم افتتاحیه چهارمین کنگره مهندسی بافت و پزشکی بازساختی ایران که در سالن همایش‌های راضی برگزار شد، گفت: امروزه بحث سلول‌های بنیادی ژن تراپی و مهندسی بافت در دنیا بسیار مطرح شده است و این رشته شاخه‌های متعددی پیدا کرده است که دانشجویان از آغاز باید مسیر خود را برای ادامه تحصیل در این رشته انتخاب کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه علوم پزشکی ایران پتانسیل بالایی در حوزه محصولات مهندسی بافت دارد و تک تخصصی بودن بیمارستان‌های این دانشگاه چون بیمارستان فاطمه زهرا و مطهری و شفا یحیی و تولید محصول ایجاد کرده‌اند که و توانسته‌‌اند در حوزه پوست و اپتومتریک به تولید محصول برسند.

حمیدیه افزود: دانشجویان مهندسی بافت و پزشکی بازساختی از ابتدا می‌توانند به فکر ایجاد شرکت دانش بنیان و ثبت اختراع باشند، همچنین امیدواریم پزشکان در کنار دانشجویان مهندسی بافت قرار گیرند تا زودتر بتوانیم به محصول دست پیدا کنیم.

دانشجویان دکترای کشور‌های پیشرفته به فکر تولید محصول پول درآوردن هستند

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های سلول‌ بنیادی معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: در کشورهای پیشرفته دانشجویان دکترا در حوزه مهندسی بافت به فکر هیئت علمی شدن نیستند، بلکه نگاه آنها به ایجاد شرکت و تولید محصول و سرمایه‌دار شدن است.

حمیدیه تصریح کرد: در ایران پتانسیل خوبی در حوزه مهندسی بافت و پزشکی بازساختی وجود دارد و دانشجویان اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها باید به فکر رشد و ارتقای این رشته و تولید محصول باشند، نخبگان باید در ایران بمانند و با جنگیدن کشور را بسازند.

وی با بیان اینکه باید در ایران درهای دانشگاه‌ها برداشته شود، گفت: فقط دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان مانند کشورهای پیشرفته در و دیوار ندارد باید بجای ساخت ساختمان به فکر ساخت مراکز نوآوری و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در دانشگاه‌ها باشیم و تربیت نیرو انسانی مورد نیاز در اولویت باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخبگان باید در کشور بمانند و بجنگند/ باید در‌های دانشگاه‌های ایران برداشته شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..