تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران

برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایرانبه گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ششمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران، با حضور تولیدکنندگان معتبر داخلی و خارجی در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه ۱۱الی ۱۴آذرماه، با حضور تولید کنندگان معتبر داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در فضایی بیش از ۴هزار و ۵۰۰ مترمربع برگزار می شود.

این نمایشگاه با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت اتحادیه صنایع پوشاک ایران، اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران، اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک تهران و بنیاد ملی مد و لباس ایران برگزار می‌ شود.

نمایش توانمندی‌های تولیدکنندگان پوشاک ایران، گسترش بازار تولیدکنندگان مطرح برای فروشگاه‌های سراسر ایران، معرفی توانمندی‌های تولیدکنندگان پوشاک به سازمان‌ها ونهادها، معرفی توانمندی‌های صنعت پوشاک ایران به تجار کشور‌های همسایه و رایزنان اقتصادی کشور‌های هدف، ایجاد فضای گفتگوی مستقیم با عوامل زنجیره تامین صنعت پوشاک و صنایع نساجی و امکان طرح ایده‌های نوین در صنعت نساجی و پوشاک با برگزاری رویداد (استارت آپی) در نمایشگاه از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه ششم به شمار می‌آید.

مهمترین هدف ششمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران (ایران مد)، حمایت از کالای ایرانی و تولید کنندگان است که گام‌های موثری در افزایش کیفیت تولیدات داخلی پوشاک کشور برداشته‌اند.

این نمایشگاه با حمایت کارگروه ساماندهی مد ولباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت اتحادیه صنایع پوشاک ایران، اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران، اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک تهران و بنیاد ملی مد و لباس ایران ۱۱تا ۱۴آذرماه، با حضور تولیدکنندگان معتبر داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ششمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران چه زمانی برگزار می شود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..