تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برادران کوئن: پایان باز را دوست نداریم

برادران کوئن علاقه چندانی به کار در تلویزیون ندارند چون فکر می‌کنند فیلم ها ومجموعه های تلویزیونی پایان بازی دارند .

 برادران کوئن علاقه چندانی به کار در تلویزیون ندارند چون فکر می‌کنند فیلم ها ومجموعه های تلویزیونی پایان بازی دارند .

برخلاف شایعه ها آنها به «حماسه باستر اسکراگز» به عنوان یک مجموعه تلویزیونی نگاه نکردند. جوئل و ایتان کوئن در گفت‌وگویی اعلام کردند که ایده اصلی حماسه باستر اسکراگز شبیه فیلم‌های کوتاه آنها بود،یک روز تصمیم می‌گیرند که همه داستان های کوتاهی که نوشته اند به صورت پکیج دربیاورند.برای مثال آخرین فصل «باستر اسکراگز» برای جمع کردن داستان است.

در ادامه آنها درباره نتفلیکس گفتند:«مدیران کمپانی آدم هایی هستند که قدم جلو می‌گذارند و فیلم هایی را تولید می‌کنند که در گونه فیلم‌های ابرقهرمانی مارول یا فرنچایزهای پرهزینه اکشن نیستند،فیلم‌هایی که کسب و کار این روزهای استودیوها شده است.»

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برادران کوئن: پایان باز را دوست نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..