تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح ملی سلامت دهان و دندان دانش آموزان ابتدایی افتتاح شد

طرح ملی سلامت دهان و دندان دانش آموزان ابتدایی افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، نوالله جوان شیری سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۶مشهد در مراسم طرح ملی سلامت دهان و دندان گفت: متاسفانه ما در ناحیه ۶ و به طور عام همه نواحی دارای کمبود مراقب‌های بهداشتی در مدارس هستیم که امیدوارم این مشکل به کمک معاونین بهداشتی حل شود.


دکتر فرهمند، قائم مقام معاونت بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در ادامه این مراسم افزود: سلامت دهان و دندان یکی از ارکان مهم سلامت بدن به حساب می آید و بسیاری از مشکلات به خاطر نبود سلامت دهان و دندان به وجود می‌آید.


وی افزود: در این طرح در استان خراسان بزرگ حدود ۷۵۰هزار نفر از دانش آموزان تحت پوشش قرار گرفته اند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد حدود ۵۰۰هزار دانش آموز بوده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با وجود هزینه های زیادی که این طرح داشته است بتوانیم بهترین بهره وری را داشته باشیم.

طرح ملی سلامت دهان و دندان دانش آموزان ابتدایی خراسان رضوی با حضور دکتر سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی ،دکتر کلالی ، مدیرگروه دهان ودندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و جمعی از مدیران و معاونان آموزش و پرورش افتتاح شد


انتهای پیام //م. ص در طرح سلامت دهان و دندان در خراسان بزرگ حدود ۷۵۰هزار نفر از دانش آموزان تحت پوشش قرار گرفته اند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح ملی سلامت دهان و دندان دانش آموزان ابتدایی افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..