تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نفرات برتر مسابقات انتخابی استعداد‌های برتر به المپیاد نخبگان ورزشی کشور معرفی شدند

برای نخستین بار در تاریخ ورزش‌های بیلیاردی خراسان رضوی؛

تلاش مسئولانه برای ارتقای جایگاه ورزش بیلیارد در خراسان رضوی/رویداد‌های مهم بیلیاردی در خراسان رضوی /نگاه ویژه به استعداد‌های بیلیارد استان خراسان رضویعلیرضا دوانلو رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، گفت: همزمان با اختتامیه مسابقات ستارگان پاکت بیلیارد استان که پنج شنبه شب برگزار شد، مسابقات انتخابی استعداد‌های ۱۲ تا ۱۵ ساله برای معرفی به المپیاد نخبگان ورزشی کشور و همچنین افتتاحیه مسابقات لیگ اسنوکر استان نیز برگزار شد.


وی افزود: ستارگان پاکت بیلیارد از روز سه شنبه ۲۲ آبان در مجموعه بیلیاردی خشایار واقع در ابتدای جاده شاندیز به رقابت پرداختند که در پایان سه روز مسابقه، در نهایت ۴ نفر از ۱۶ نفر شرکت کننده به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.


دوانلو با اشاره به اینکه در این مراسم امیر سرتیپ تارخ مشاور استاندار خراسان رضوی، احکام و تندیس قهرمانی را به نفرات برتر اهدا کرد، تصریح کرد: قهرمانان پاکت بیلیارد به ترتیب مرتضی کامل، محمد صادق عیدی، محسن مظلومی و ابولفضل دانشور جوایز و احکام خود را دریافت کردند.


رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی با اشاره به مسابقات انتخابی استعداد‌های ۱۲ تا ۱۵ ساله اظهار داشت: این مسابقات با حضور ۲۰ نوجوان ۱۲ تا ۱۵ ساله برگزار شد که ۱۶ نفر آنان برای اولین بار از شهرستان‌های استان بودند.


وی با اشاره به اینکه نفرات برتر مسابقات انتخابی استعداد‌های برتر استان برای معرفی به المپیاد نخبگان ورزشی کشور معرفی شدند، گفت: نفرات برتر به شرح امیر حسین نجفی، عرفان قلی زاده، وحید نوری، ابولفضل مستجاب معرفی شدند.


دوانلو گفت: حضور شرکت کنندگان در مسابقات استعداد یابی در تاریخ کشور بی نظیر می‌باشد که نشانگر انبوه استعداد‌های شناخته نشده در شهرستان‌ها و تلاش خالصانه کمیته‌های هیات استان است.


وی تصریح کرد: افتتاحیه مسابقات لیگ اسنوکر استان برگزار شد و مراسم قرعه کشی ۱۰ باشگاه دارای شرایط حضور درلیگ برای اولین بار انجام گرفت، لیگ اسنوکر استان به صورت دوره‌ای رفت و برگشت وهفتگی برگزار خواهد شد که تا اواخر فروردین سال آینده به پایان می‌رسد و قهرمانان باشگاه‌های برتر استان به کشور معرفی خواهند شد.


احمد ارغوانی حکم ریاست هیات بولینگ، بیلیارد و بولس طرقبه، شاندیز و بینالود را از رئیس هیات استان دریافت کرد.


انتهای پیام//آ. ف


سه رویداد مهم ورزش‌های بیلیارد در خراسان رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نفرات برتر مسابقات انتخابی استعداد‌های برتر به المپیاد نخبگان ورزشی کشور معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..