تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امروز جهانیان تشنه اسلام ناب است/ماموریت جامعه المصطفی نشر اسلام است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس جدید جامعه المصطفی در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) با اشاره به شرایط عصر بعثت رسول اکرم(ص) گفت: با وجودی که خانه کعبه براساس توحید بنا شده بود، در این مکان مقدس در زمان بعثت رسول اکرم(ص) 360 بت وجود داشت.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری اضافه کرد: رسول اکرم(ص) هر چیزی که مسلمانان را از جهنم دور و به بهشت نزدیک کند، بیان کردند.

وی ادامه داد: رسول اکرم(ص) در سرزمینی مبعوث شد که خبری از علم و دانش، مدرسه و دانشگاه وجود نداشت، تنها 12 نفر در آن سرزمین خواندن و نوشتن بلد بودند و رسول اکرم(ص) بدون داشتن معلم و کتاب در همه رشته‌های علمی صاحب نظر بودند چون خداوند به ایشان علم داده بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی ماموریت جامعه المصطفی را نشر اسلام در جهان دانست و عنوان کرد: مقام معظم رهبری در نامه خود به جوانان غربی از آن‌ها خواستند که اسلام را از منابع اصلی بشناسند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری اشاره کرد: جامعه المصطفی منشا برکات زیادی در جهان شده است و این نهاد در 100 کشور شعبه دارد، جامعه المصطفی سعی می‌کند که اسلام ناب را به مردم جهان برساند چرا که امروز جهانیان تشنه اسلام ناب هستند.

وی ادامه داد: غربی‌ها داعش را نماد اسلام معرفی می‌کنند، در حالی که داعش مولود سیاست‌های غرب در جهان اسلام است. پشتیبان این سیاست‌ها دلارهای نفتی عربستان است و اکنون شاهد غصب خانه کعبه هستیم و جنایت‌های عربستان در یمن وحشتناک است و آل سعود آلت دست غربی‌ها شده و خادم الحرمین نیستند.

محمدی گلپایگانی با اشاره به شیوه فعالیت جامعه المصطفی یادآورشد: این نهاد باید اعتدال را رعایت کند و جامعه المصطفی جزئی از حوزه علمیه قم است و چشم جهانیان به این حوزه است.

انتهای پیام/ح

نشر اسلام در جهان ماموریت جامعه المصطفی است/جنایات عربستان در یمن وحشتناک است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امروز جهانیان تشنه اسلام ناب است/ماموریت جامعه المصطفی نشر اسلام است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..