تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایستگاه مشترک قطار تهران-قم-اصفهان با متروی قم

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم عنوان کرد؛

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم،محسن بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به مشکلات پروژه فرودگاه قم گفت:در این پروژه مطالعات لازم صورت نگرفت و مجوزهای لازم اخذ نشد، تنها یک تفاهم نامه بین مدیران وقت استان و سرمایه گذار به امضا رسید، ولی سرمایه گذار پیگیری‌های لازم را برای گرفتن مجوزها انجام نداد و در نهایت 19 معارض از جمله مرغداری‌ها، معدن و دامداری‌ها از سرمایه گذار فرودگاه قم شکایت کردند و پروژه متوقف شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم اضافه کرد: امسال آمار پروانه‌های ساخت صادر شده توسط شهرداری قم بسیار کمتر از سال‌های گذشته است، اما با این وجود با تخلفات ساخت و ساز بسیاری حتی در حد ساخت طبقه اضافی مواجه هستیم، انجام این تخلفات بدون توجه به نیازهای شهر قم است.

وی ادامه داد: در خصوص مسیر قطار پرسرعت تهران -قم- اصفهان در محدوده شهر قم با وزارت راه و شهرسازی به توافق رسیدیم و باید اطلاعات این پروژه در حد ریز به شهرداری داده شود، بخشی از مسیر این قطار بین بلوار پیامبر اعظم(ص) و میدان بقیه الله(عج) است، قطار تهران- قم -اصفهان با متروی شهر قم ایستگاه مشترک خواهند داشت.

وی یادآورشد: در گذشته زندگی در آپارتمان خواسته مردم شهر قم نبود و در چند دهه پیش آپارتمان‌های کمی در شهر قم وجود داشت، تعصب روی محلات در زندگی آپارتمان نشینی وجود ندارد، در محلات قدیمی همه با یکدیگر آشنا هستند، اما با زندگی آپارتمان نشینی این چیزها را از دست دادیم.

انتهای پیام/ح

پروژه فرودگاه قم ۱۹ معارض داشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایستگاه مشترک قطار تهران-قم-اصفهان با متروی قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..