تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورزشکاران مهابادی به مسابقات کشوری آمادگی جسمانی اعزام می‌شوند

ساعت: 10:49 منتشر شده در مورخ: 1397/08/26 شناسه خبر: 1428883

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: عبدالله شاه زمانی و ابراهیم احمدیان قهرمانان مسابقات آمادگی جسمانی آذربایجان غربی به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مصطفی قرنی در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به مسابقات کشوری آمادگی جسمانی، اظهار داشت: عبدالله شاه زمانی و ابراهیم احمدیان که مقام قهرمانی رقابت‌های آمادگی جسمانی آذربایجان غربی را در مسابقات اخیر به دست آورده بودند به رقابت‌های کشوری اعزام خواهند شد.

وی، خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی استان قم و اواخر آبان ماه سال ۹۷ برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد، با اشاره به مسابقات آمادگی جسمانی آذربایجان غربی بیان کرد: این مسابقات به مدت یک روز و با حضور پنجاه ورزشکار از ۹ شهر آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد که شاه زمانی در رده ۵۰–۶۰ سال و احمدیان در رده سنی ۴۰–۵۰ سال مقام قهرمانی را از آن خود کردند.

وی، با اشاره به دیگر ورزشکاران مهابادی حاضر در مسابقات اخیر، تاکید کرد: منصور عزیزی در رده سنی ۲۰–۳۰ و ناصر فولاد خواه در رده ۳۰–۴۰ نیز به ترتیب در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

قرنی، با اشاره به آمار ورزشکاران مهاباد، ابراز داشت: مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیئت ورزشی، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی در زمینه ورزش به استان خدمات رسانی می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورزشکاران مهابادی به مسابقات کشوری آمادگی جسمانی اعزام می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..