تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳ دستگاه خودروی سرقتی در شاهین دژ کشف شد

ساعت: 09:32 منتشر شده در مورخ: 1397/08/26 شناسه خبر: 1428875

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین دژ از کشف سه دستگاه خودروی سرقتی و دستگیری سه نفر سارق سابقه دار در این زمینه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ مجید عمران زاده فرمانده انتظامی شهرستان شاهین دژ در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه سارقین سابقه دار به هویت های معلوم اقدام به سرقت خودروهای سواری از شهرستان های همجوار کرده و به روش های مختلف در شهرستان شاهین دژ به فروش می رساندند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی، افزود: با تلاش های شبانه روزی نهایتا ۳ دستگاه خودرو شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی توقیف که در بررسی کارشناسانه و دقیق مشخص شد هر سه خودرو سرقتی می باشند.

وی در پایان از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از وقوع جرایم این چنینی قبل از خرید خودرو از طریق پلیس آگاهی و پلیس راهور استعلام لازم را انجام و از اصالت آن مطمئن شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳ دستگاه خودروی سرقتی در شاهین دژ کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..