تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشته طب اورژانس کمبودهایی دارد که در آینده برطرف می‌شود

همکاری خوب اورژانس و متخصصان طب اورژانس/ استفاده از فرصت‌های رشته طب اورژانسبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور امروز در حاشیه مراسم سیزدهمین کنگره طب اورژانس که در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طب اورژانس رشته‌ای نوپاست و می‌تواند به طور مستقیم و غیرمستقیم با سازمان اورژانس کشور کمک و همکاری کند.

وی ادامه داد: رشته طب اورژانس فرصتی را برای سازمان اورژانس و به خصوص اورژانس پیش بیمارستانی ایجاد می‌کند، همچنین می‌تواند کمکی موثر در زمینه رسیدگی به بیماران و ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مصدومان اعزامی داشته باشد.

سرپرست اورژانس کشور تأکید کرد: متخصصان طب اورژانس به صورت مستقیم و غیرمستقیم می‌توانند با سازمان اورژانس همکاری داشته باشند و ما در نوشتن مقالات و پایان‌نامه‌ها به دانشجویان رشته طب اورژانس کمک می‌کنیم.

وی گفت: رشته طب اورژانس نوپا و جوان است و ممکن است دچار کمبودهایی باشد که در آینده همه این مسائل برطرف می‌شود.

انتهای پیام/

اظهارات پیرحسین کولیوند در حاشیه کنگره طب اورژانس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشته طب اورژانس کمبودهایی دارد که در آینده برطرف می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..