تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هاشمی‌طبا: فیفا، فدراسیون فوتبال را خصوصی می‌داند/ کی‌روش سوار فوتبال ایران شده است

فیفا معتقد است فدراسیون فوتبال خصوصی است / کی روش سوار فوتبال ایران شده استبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی هاشمی‌طبا رئیس سابق سازمان تربیت بدنی در گفتگو با رادیو گفت: با قانون منع استفاده از بازنشسته‌ها میانه خوبی ندارم، چون لازم است به صورت طبیعی جوانگرایی شود و از تجربه افراد مختلف استفاده شود. قانون باید اجرا شود. وزیر ورزش با ادامه حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال موافقت کرده است. برای من سوال است که مگر می‌توان برخلاف قانون عمل کرد؟ در مورد فدراسیون فوتبال مشکل دیگری وجود دارد. این که طبق قانون تصویب شده فدراسیون‌های ورزشی جز موسسات عمومی غیر دولتی هستند. در زمان علی‌آبادی گفتند به حرف‌های فیفا گوش نمی‌کنیم، اما بعد‌ مجبور شدند خواسته‌های فیفا را جدی بگیرند.

هاشمی طبا افزود: اگر قرار باشد رئیس فدراسیون فوتبال استثنا شود باید این موضوع را مجلس ببرند. از نظر فیفا، فدراسیون فوتبال ما خصوصی است و از نظر دولت ما فدراسیون موسسه عمومی غیر دولتی است. فیفا حق دارد که بگوید که دخالت صورت می‌گیرد. اگر فدراسیون قصد دارد شرایط را بپذیرد مجلس باید این فدراسیون را استثنا کند.

او ادامه داد: چرا تاج و ضیایی بر ماندن اصرار دارند. آیا حضور در یک موضع شبهه دار درست است. آیا دیگر کسانی را نداریم که در مملکت ما مدیریت کنند.‌ای کاش آن‌ها انصراف می‌دادند و مجمع رئیس بعدی را انتخاب می‌کرد.

رئیس سابق سازمان تربیت بدنی درباره این که چه اتفاقی افتاده است که یک رئیس فدراسیون یک شبه می‌ماند بیان کرد: این دور زدن قانون هست، اما از نظر فیفا، چون اساسنامه به تائید فیفا رسیده، این فدراسیون خصوصی است. آن‌ها حق دارند بگویند که دخالت نکنید. فدراسیون‌های جهانی قوانین عمومی را حاکم می‌دانند. فرض کنید اگر اداره مالیات به فدراسیون فوتبال وارد شود و تصمیماتی بگیرد در آن صورت این اتفاق جز قوانین داخلی محسوب می‌شود.

رئیس سابق کمیته ملی المپیک تصریح کرد: اگر فیفا ادعا کند دولت چرا در فوتبال دخالت کرده است حق دارد، چون ما نتوانستیم مسائل را در داخل کشور حل کنیم. از نظر قانون، فدراسیون فوتبال هم مشمول این قانون است و این حرف را بدون برو برگرد می‌زنم، اما اگر فیفا هم ایراد بگیرد حق دارد. تنها راه این است که فدراسیون را از شمول قانون خارج کنیم.

هاشمی طبا درباره درگیری دستیار کی‌روش با یکی از خبرنگاران خاطر نشان کرد: کی‌روش و دستیارانش سوار بر فوتبال ایران هستند و در حال اجرای کاپیتولاسیون هستند. نگاه کنید ارتباط مردم و رسانه‌ها را با تیم قطع کردند این خود گویای همه چیز است.

بیشتر بخوانید: اسبقیان: تحت هیچ شرایطی سرپرست، نامزد ریاست فدراسیون نخواهد شد زیر و بم قانون بازنشستگی پیش از موعد که کارکنان دولت باید بدانند یوسف نژاد: قانون بازنشستگی در ورزش به زودی اجرایی می‌شود

انتهای پیام/

اظهارات هاشمی طبا درباره قانون منع به کارگیری بازنشستگان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هاشمی‌طبا: فیفا، فدراسیون فوتبال را خصوصی می‌داند/ کی‌روش سوار فوتبال ایران شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..